Хората, които търсят употребяван автомобил по обява, заглеждат определен тип снимки много по-дълго, отколкото други, гласят резултатите от изследване на руския портал auto.ru. Такива фотографии увеличават значително и шансовете за продажба на колата.
В хода на проучването е станало ясно, че потенциалните купувачи харесват панорамните снимки. Според статистиката на auto.ru илюстрирани по такъв начин обяви имат с 40% повече преглеждания от останалите.
Панорамните снимки са особено ефективни при продажбата на автомобил с цена до 1.5 млн. рубли (€16 562). В този ценови сегмент те намаляват срока на обявата с 12%.
Популярността на панорамните снимки се е увеличила драстично след първата вълна на пандемията от коронавирус, тъй като поне до известна степен заместват личния оглед. Купувачът получава поглед към колата от всички страни и недостатъците се крият по-трудно.