Платформата Фейсбук пуска нови приложения за контрол на съдържанието, съобщи FOX News.
Ново падащо меню позволява избор на това коя част от аудиторията може да коментира дадено съдържание. Идеята е да се ограничат определени интеракции между потребители.
Публичните личности, създателите на съдържание и марките също могат да ограничават аудиторията. Това важи за коментари на техни публични публикации.
Така могат да се чувстват в безопасност и да участват в съдържателни разговори. Включва се възможност, чрез която публикация може да бъде скрита от даден човек, страница или група.
Лентата за филтриране предлага лесен достъп до новини и скорошни публикации. Скоро до приложението достъп ще имат потребителите на основните системи за мобилни апарати.
Подобни експерименти прави и Туитър. Платформите трябва да следят внимателно всички публикации.