Основната премиера на Opel, по време на автомобилното изложение в Женева, е новата генерация на техния средноразмерен модел - Insignia. Отчитайки увеличените габарити е трудно да се нарече средноразмерна, защото с дължината си от 4 897 този автомобил почти се доближава до петата серия на BMW.
Внушителните размери, оборудването и качеството на изпълнение ще позволи на Opel да съперничи не само с традиционните си преки конкуренти Ford Mondeo, Volkswagen Passat и Skoda Superb, но и с далеч по-премиум автомобили. Или поне така ни уверяват специалистите от Opel.
Широчината също е повече със 7 мм, но за сметка на това височината е намалена с 29 мм. Всичко това води до коефициент на въздушно съпротивление, който е равен на 0.26 - показател, който превръща новата Insignia в един от най-обтекаемите модели в този сегмент. Особено внимание е обърнато и на оборудването на автомобила.
За новата Insignia са налични последното поколение на матричните фарове на марката, които осветяват идеално на разстояние до 400 метра пред автомобила. 360-градусова камера, адаптивен круиз контрол и всички останали активни системи за безопасност превръщат новата Insignia в почти автономна кола.
Всичко това в съчетание с отличната аеродинамика, двигатели с мощност до 250 конски сили, 4х4 предаване с водеща задна ос и с новата осемстепенна автоматична скоростна кутия, позволява на второто поколение на Opel Insignia да се движи и много комфортно, и наистина спортно.