8 Март, 2017 10:47 19 728 33

Ето го новия Opel Insignia

  • opel-
  • insignia-
  • женева 2017
Ето го новия Opel Insignia - 1

Основната премиера на Opel, по време на автомобилното изложение в Женева, е новата генерация на техния средноразмерен модел - Insignia. Отчитайки увеличените габарити е трудно да се нарече средноразмерна, защото с дължината си от 4 897 този автомобил почти се доближава до петата серия на BMW.

Внушителните размери, оборудването и качеството на изпълнение ще позволи на Opel да съперничи не само с традиционните си преки конкуренти Ford Mondeo, Volkswagen Passat и Skoda Superb, но и с далеч по-премиум автомобили. Или поне така ни уверяват специалистите от Opel.Ето го новия Opel Insignia - 2

При създаването на модела, дизайнерите са черпили вдъхновение от една концепция, показана през 2013 година във Франкфурт. Става дума за прототипа Monza, а иначе в сравнение с предходния модел иновацията е пораснала с 55 мм, а междуосието е увеличено с 92 мм.

Широчината също е повече със 7 мм, но за сметка на това височината е намалена с 29 мм. Всичко това води до коефициент на въздушно съпротивление, който е равен на 0.26 - показател, който превръща новата Insignia в един от най-обтекаемите модели в този сегмент. Особено внимание е обърнато и на оборудването на автомобила.

За новата Insignia са налични последното поколение на матричните фарове на марката, които осветяват идеално на разстояние до 400 метра пред автомобила. 360-градусова камера, адаптивен круиз контрол и всички останали активни системи за безопасност превръщат новата Insignia в почти автономна кола.Ето го новия Opel Insignia - 3

Второто поколение на колата се предлага в два варианта Grand Sport (хечбек и Sports Tourer (комби). Странна на пръв поглед е приставката Sport за такъв голям автомобил, но от Opel обясняват, че въпреки увеличените габарити са успели да намалят теглото на автомобила с до 200 килограма, в зависимост от модификацията.

Всичко това в съчетание с отличната аеродинамика, двигатели с мощност до 250 конски сили, 4х4 предаване с водеща задна ос и с новата осемстепенна автоматична скоростна кутия, позволява на второто поколение на Opel Insignia да се движи и много комфортно, и наистина спортно.Ето го новия Opel Insignia - 4


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    4 37 Отговор
    Хубава почти като беемве, ама що толкоз крива тая пустиня...
  • 2 Миро

    11 46 Отговор
    Технологично са напреднали доста, ама от към дизайн - не.
  • 3 кроко

    10 71 Отговор
    Майнете го тоя ръждясъл Хлопежопел от тука !
  • 4 Анонимен

    22 13 Отговор
    Намалили и теглото дано не е за сметка на ламарините
  • 5 Хонда

    32 27 Отговор
    И какво му е технологичното на опела ?!?!Карам и нов и стар опел и нямат разлика .Все едно и също дърво.Само фаровете и ламарините им сменят,а отдолу едно и също.Поне е евтина и върши мн черна работа.

    Коментиран от #9

  • 6 Бързака

    14 28 Отговор
    И защо на волана има такава странна емблема този пежхлопел???
  • 7 гост

    31 3 Отговор
    Защото емблемата е на vauxhall
  • 8 onlyhonda

    18 21 Отговор
    отпред е мазда отзад пак мазда
    вътре щипнато от таблото на пасаторите, а сега като ги купи пежо ще видим следващата визия. фен съм на хонда и карам хонда имах една корса за година и половина. изпадна ми страшно изгодно. дори я продадох за повече от колкото я взех, но съм доста доволен от корсата. е шумове от таблото скръц тук скръц там не ги броя. но за градска колица е перфектна. караш без да жалиш. здрава е и ремонта евтин. какво повече да иска човек. във всеки случай опел е по-добрата алтернатива и от дачия и от пежо и от шкода и за която друга масовка се сетиш. от хонда не е разбира се . ;)

    Коментиран от #30

  • 9 всички

    29 6 Отговор

    До коментар #5 от "Хонда":

    модели са с икономични двигатели,ако не те мързи сравни ги по години в различните класове.При еднаква мощност са с 1 литър гориво надолу спрямо БМВ,Мерцедес,Ауди и Форд!Само при дизелите са наравно с Пежо!За развлекателните технология не знам ,но при седалките и устойчивост на ръжда доста се развиха.Който иска лукс да си купи Ролс или Бентли,но за парите си Опел и Шкода са ОК.

    Коментиран от #14

  • 10 kroko

    7 14 Отговор
    Sega fiat ste gi opravqt ot kam dizain
  • 11 СССР

    5 36 Отговор
    КОЛИ СЕ ПАВЕХА В СССР!

    КАКВА Е ТАЯ ГРОЗОТИЯ БЕЗ ЕКСПЛОАТАЦИОННИ КАЧЕСТВА?
  • 12 Хондочупец

    26 10 Отговор
    Хондокарците да не се обаждат за Опел.Опела е кола за работа и удоволствие.Неговите врати не могат да се носят с 2 пръста. Битурбото не им е технологичния връх за разлика от Хуйдата. Не ползват стартери Митсубиши, румънско турбо и унгарска електроника, не са гонени и не се е налагало да затварят заводи в Мексико. В крайна сметка са коли за удобство и работа.Вадят си парите за разлика от японско брандирания франкенщайн.
  • 13 ОрЕл

    22 5 Отговор
    Зад гърба си имам вероятно около 1 млн. км. на различни марки автомобили.
    Карам Опел Зефира Козмо вече 5 години. Имам забележки по нея но те основно са периферията по двигателя- Динамо и хидравлика.
    Всичко останало е на много добро ниво.
    Возията на тази кола е много, много добра. За дълъг път е перфектният автомобил- не мърда на пътя, а скоростта не се усеща.
    Голяма част от марките и дишат праха по комфорт. Нека не забравяме, че в крайна сметка това е кола от средният клас с добро качество на изпълнение.
    Аз лично не бих купил такава не заради това, че е опел, а за това че е ниска. Колата която е най удобна от всички е ВАН!
    Те не са с атрактивен вид, но удобството което дава Вана не може да го докара нито една друга форма и функционалност на градският автомобил

    Коментиран от #15

  • 14 не е вярно

    19 3 Отговор

    До коментар #9 от "всички":

    Опел никога не са имали дизел наравно с Пежо.За бензин наистина Опел имат добри модели но за дизел с франсетата малко могат да спорят.
  • 15 ВАН

    18 3 Отговор

    До коментар #13 от "ОрЕл":

    Да, наистина, ванът е супер удобен автомобил, въпреки неатрактивния екстериор. Последните ми коли са Зафира Б и Тоуран. Сега съм на Гранд Сценик.
    Всички са перфектни, функционални, удобни и здрави. Единствено двигателят на Реното ми идва слаб - 2.0 бензин 135 коня (само). Ако беше и с турбина щеше да е идеален.
    Опел и Фолксваген имат по-широка гама от мотори.

    Иначе колата от статията си е супер, стига да не е с 1.0 Ecoboost или подобен мотор от косачка.
    Досега на Калпав опел не съм попадал, единствено съм имал леки проблеми с 1.9 дизела от фиат, но твърде вероятно е да е по причини свързани с пробега на мотора. Едва ли щеше да е така, ако я бях извадил от магазина :)

    Коментиран от #16

  • 16 потребител

    15 1 Отговор

    До коментар #15 от "ВАН":

    Гранд сценик има 2.0 турбо бензин - 165 коня е. Този мотор е основата върху която се градят РС версиите.
    Опел и Фолксваген също имат хубави и големи бензинови турбо мотори, които доставят удоволствие от шофирането при разумна цена.

    Но това, което ще се слага (и се слага) вече - 0.9 турбо, 1.0 турбо, 1.2 Турбо - е просто смешно, извратено и изключително ненадеждно.
    Може би е икономично, ако се кара на автомобилче до към 800-900 кг и то при скорости до 100 км/ч.
    Как например си представяте Пасат с 1.4 турбо бензин?
    Аз го карах 3000 км - подигравка е.
    Дано на този Опел наред с миксерските двигателчета, да може да има като опция поне някой двулитров, да не казвам трилитров, як двигател.
    След 3-4 години ще видим що за стока е, а дотогава дано всички можем да си го купим от магазина.
  • 17 гост

    8 7 Отговор
    прилича на пасат цц
  • 18 Баш Майстора

    14 3 Отговор
    Форд мондео,мазда всичко едно и също!Колите вече нямат идентичност!
  • 19 копеле

    3 7 Отговор
    Тесла
  • 20 Shmeker

    13 1 Отговор
    Последния модел в този клас от GM.
  • 21 Shmeker

    8 7 Отговор
    Дизайнът напомня на Хюндай I40 и на Ауди отпред.
  • 22 УКВ

    4 11 Отговор
    16 поредни години на загуба!Всички знаем, че всяка фирма основната и причина за съществуването и е да е на печалба.Реално това е отдавна фалирала фирма,която няма достатъчно поддръжници, за да излезе на печалба и да продължи да се развива.Няма шанс да е до големите...високи цени за това което предлага.Пежо ги купиха и заедно с китайците ще преименуват фирмата на ПЕ-ПЕЛ
  • 23 PlimP

    5 9 Отговор
    3, кво да покажат, порядъчно загнил мерцедес ли :D:D:D, щото и тях не ги бива в борбата с кафявата гостенка, да не кажа, че са и по-зле
  • 24 босе

    8 4 Отговор
    Хубаво е автомобилчето,набъкано с нови технологий....освен софтуерни проблеми,няма да има кахъри първите 2 години предполагам!!! Ама и да има,"сервизното" обслужване ще се справи.Това е автомобил за семейни иновативни хора,работещи в IT сектора ,или в чужди компании на мениджерски позиции. За нормалното българско семейство това е ненужен излишък...автомобила е само за придвижване от точка А,до точка Б-всичко друго е......ай наздраве!!!
  • 25 БАТЕ ЖОРО

    2 8 Отговор
    новият файтон. толкоз зор за опел, бива ли?
  • 26 Никола

    3 5 Отговор
    Интересно ,че всички крадат интериорен дизайн от Рено Лагуна III , първо от Мерцедес , после и в други марки , сега Опел е копирал централната конзола от Лагуната!
  • 27 Vasik Atanasova

    1 5 Отговор
    РАЗВАЛИХА ГО
    А И СЕГА С ПЕЖО
    КВО ДА ГО КОМЕНТИРАМЕ
    S 8

    Коментиран от #29

  • 28 ХАХА

    2 4 Отговор
    Новата марка - Пежо + Опел = Пе-пел
  • 29 васииик,васииик

    1 4 Отговор

    До коментар #27 от "Vasik Atanasova":

    РАЗВАЛИХА ГО
    А И СЕГА С ПЕЖО
    КВО ДА ГО КОМЕНТИРАМЕ
    S 1200...жигула
  • 30 Хондьо

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "onlyhonda":

    Кой пък го интересува за хондата ти?
  • 31 Z12XE

    5 2 Отговор
    аз пък съм си много доволен от моя опел може да е стар но си го имам от както беше 3 годишен тогава беше на 25 000 км сега е на 103 000 км и несе предава,освен масло и пистов ремък и термостат нищо друго не съм сменял
  • 32 Аз от Бургас

    3 0 Отговор
    Само безпросветни глупости чета в тоя форум. Нито едно компетентно изказване.

    Коментиран от #33

  • 33 Z12XE

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Аз от Бургас":

    ти ся на кав ми са праиш?