ТЕМА: Автосалон
ФАКТИ.БГ

Ето го новия Opel Insignia

Публикувана: 8 Март, 2017 10:47
33 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 17729
Ето го новия Opel Insignia
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Основната премиера на Opel, по време на автомобилното изложение в Женева, е новата генерация на техния средноразмерен модел - Insignia. Отчитайки увеличените габарити е трудно да се нарече средноразмерна, защото с дължината си от 4 897 този автомобил почти се доближава до петата серия на BMW.

Внушителните размери, оборудването и качеството на изпълнение ще позволи на Opel да съперничи не само с традиционните си преки конкуренти Ford Mondeo, Volkswagen Passat и Skoda Superb, но и с далеч по-премиум автомобили. Или поне така ни уверяват специалистите от Opel.При създаването на модела, дизайнерите са черпили вдъхновение от една концепция, показана през 2013 година във Франкфурт. Става дума за прототипа Monza, а иначе в сравнение с предходния модел иновацията е пораснала с 55 мм, а междуосието е увеличено с 92 мм.

Широчината също е повече със 7 мм, но за сметка на това височината е намалена с 29 мм. Всичко това води до коефициент на въздушно съпротивление, който е равен на 0.26 - показател, който превръща новата Insignia в един от най-обтекаемите модели в този сегмент. Особено внимание е обърнато и на оборудването на автомобила.

За новата Insignia са налични последното поколение на матричните фарове на марката, които осветяват идеално на разстояние до 400 метра пред автомобила. 360-градусова камера, адаптивен круиз контрол и всички останали активни системи за безопасност превръщат новата Insignia в почти автономна кола.Второто поколение на колата се предлага в два варианта Grand Sport (хечбек и Sports Tourer (комби). Странна на пръв поглед е приставката Sport за такъв голям автомобил, но от Opel обясняват, че въпреки увеличените габарити са успели да намалят теглото на автомобила с до 200 килограма, в зависимост от модификацията.

Всичко това в съчетание с отличната аеродинамика, двигатели с мощност до 250 конски сили, 4х4 предаване с водеща задна ос и с новата осемстепенна автоматична скоростна кутия, позволява на второто поколение на Opel Insignia да се движи и много комфортно, и наистина спортно.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
onq s konq
1 Отговор
Хубава почти като беемве, ама що толкоз крива тая пустиня...

Оценка:
-37 +4

Миро
2 Отговор
Технологично са напреднали доста, ама от към дизайн - не.

Оценка:
-46 +11

кроко
3 Отговор
Майнете го тоя ръждясъл Хлопежопел от тука !

Оценка:
-71 +10

Анонимен
4 Отговор
Намалили и теглото дано не е за сметка на ламарините

Оценка:
-13 +22

Хонда
5 Отговор
И какво му е технологичното на опела ?!?!Карам и нов и стар опел и нямат разлика .Все едно и също дърво.Само фаровете и ламарините им сменят,а отдолу едно и също.Поне е евтина и върши мн черна работа.

Коментиран от #9


Оценка:
-27 +32

Бързака
6 Отговор
И защо на волана има такава странна емблема този пежхлопел???

Оценка:
-28 +14

гост
7 Отговор
Защото емблемата е на vauxhall

Оценка:
-3 +31

onlyhonda
8 Отговор
отпред е мазда отзад пак мазда
вътре щипнато от таблото на пасаторите, а сега като ги купи пежо ще видим следващата визия. фен съм на хонда и карам хонда имах една корса за година и половина. изпадна ми страшно изгодно. дори я продадох за повече от колкото я взех, но съм доста доволен от корсата. е шумове от таблото скръц тук скръц там не ги броя. но за градска колица е перфектна. караш без да жалиш. здрава е и ремонта евтин. какво повече да иска човек. във всеки случай опел е по-добрата алтернатива и от дачия и от пежо и от шкода и за която друга масовка се сетиш. от хонда не е разбира се . ;)

Коментиран от #30


Оценка:
-21 +18

всички
9 Отговор

До коментар #5 от "Хонда":


модели са с икономични двигатели,ако не те мързи сравни ги по години в различните класове.При еднаква мощност са с 1 литър гориво надолу спрямо БМВ,Мерцедес,Ауди и Форд!Само при дизелите са наравно с Пежо!За развлекателните технология не знам ,но при седалките и устойчивост на ръжда доста се развиха.Който иска лукс да си купи Ролс или Бентли,но за парите си Опел и Шкода са ОК.

Коментиран от #14


Оценка:
-6 +28

kroko
10 Отговор
Sega fiat ste gi opravqt ot kam dizain

Оценка:
-14 +7

СССР
11 Отговор
КОЛИ СЕ ПАВЕХА В СССР!

КАКВА Е ТАЯ ГРОЗОТИЯ БЕЗ ЕКСПЛОАТАЦИОННИ КАЧЕСТВА?

Оценка:
-36 +5

Хондочупец
12 Отговор
Хондокарците да не се обаждат за Опел.Опела е кола за работа и удоволствие.Неговите врати не могат да се носят с 2 пръста. Битурбото не им е технологичния връх за разлика от Хуйдата. Не ползват стартери Митсубиши, румънско турбо и унгарска електроника, не са гонени и не се е налагало да затварят заводи в Мексико. В крайна сметка са коли за удобство и работа.Вадят си парите за разлика от японско брандирания франкенщайн.

Оценка:
-10 +26

ОрЕл
13 Отговор
Зад гърба си имам вероятно около 1 млн. км. на различни марки автомобили.
Карам Опел Зефира Козмо вече 5 години. Имам забележки по нея но те основно са периферията по двигателя- Динамо и хидравлика.
Всичко останало е на много добро ниво.
Возията на тази кола е много, много добра. За дълъг път е перфектният автомобил- не мърда на пътя, а скоростта не се усеща.
Голяма част от марките и дишат праха по комфорт. Нека не забравяме, че в крайна сметка това е кола от средният клас с добро качество на изпълнение.
Аз лично не бих купил такава не заради това, че е опел, а за това че е ниска. Колата която е най удобна от всички е ВАН!
Те не са с атрактивен вид, но удобството което дава Вана не може да го докара нито една друга форма и функционалност на градският автомобил

Коментиран от #15


Оценка:
-5 +22

не е вярно
14 Отговор

До коментар #9 от "всички":


Опел никога не са имали дизел наравно с Пежо.За бензин наистина Опел имат добри модели но за дизел с франсетата малко могат да спорят.

Оценка:
-3 +19

ВАН
15 Отговор

До коментар #13 от "ОрЕл":


Да, наистина, ванът е супер удобен автомобил, въпреки неатрактивния екстериор. Последните ми коли са Зафира Б и Тоуран. Сега съм на Гранд Сценик.
Всички са перфектни, функционални, удобни и здрави. Единствено двигателят на Реното ми идва слаб - 2.0 бензин 135 коня (само). Ако беше и с турбина щеше да е идеален.
Опел и Фолксваген имат по-широка гама от мотори.

Иначе колата от статията си е супер, стига да не е с 1.0 Ecoboost или подобен мотор от косачка.
Досега на Калпав опел не съм попадал, единствено съм имал леки проблеми с 1.9 дизела от фиат, но твърде вероятно е да е по причини свързани с пробега на мотора. Едва ли щеше да е така, ако я бях извадил от магазина :)

Коментиран от #16


Оценка:
-3 +18

потребител
16 Отговор

До коментар #15 от "ВАН":


Гранд сценик има 2.0 турбо бензин - 165 коня е. Този мотор е основата върху която се градят РС версиите.
Опел и Фолксваген също имат хубави и големи бензинови турбо мотори, които доставят удоволствие от шофирането при разумна цена.

Но това, което ще се слага (и се слага) вече - 0.9 турбо, 1.0 турбо, 1.2 Турбо - е просто смешно, извратено и изключително ненадеждно.
Може би е икономично, ако се кара на автомобилче до към 800-900 кг и то при скорости до 100 км/ч.
Как например си представяте Пасат с 1.4 турбо бензин?
Аз го карах 3000 км - подигравка е.
Дано на този Опел наред с миксерските двигателчета, да може да има като опция поне някой двулитров, да не казвам трилитров, як двигател.
След 3-4 години ще видим що за стока е, а дотогава дано всички можем да си го купим от магазина.

Оценка:
-1 +15

гост
17 Отговор
прилича на пасат цц

Оценка:
-7 +8

Баш Майстора
18 Отговор
Форд мондео,мазда всичко едно и също!Колите вече нямат идентичност!

Оценка:
-3 +14

копеле
19 Отговор
Тесла

Оценка:
-7 +3

Shmeker
20 Отговор
Последния модел в този клас от GM.

Оценка:
-1 +13

Shmeker
21 Отговор
Дизайнът напомня на Хюндай I40 и на Ауди отпред.

Оценка:
-7 +8

УКВ
22 Отговор
16 поредни години на загуба!Всички знаем, че всяка фирма основната и причина за съществуването и е да е на печалба.Реално това е отдавна фалирала фирма,която няма достатъчно поддръжници, за да излезе на печалба и да продължи да се развива.Няма шанс да е до големите...високи цени за това което предлага.Пежо ги купиха и заедно с китайците ще преименуват фирмата на ПЕ-ПЕЛ

Оценка:
-11 +4

PlimP
23 Отговор
3, кво да покажат, порядъчно загнил мерцедес ли :D:D:D, щото и тях не ги бива в борбата с кафявата гостенка, да не кажа, че са и по-зле

Оценка:
-9 +5

босе
24 Отговор
Хубаво е автомобилчето,набъкано с нови технологий....освен софтуерни проблеми,няма да има кахъри първите 2 години предполагам!!! Ама и да има,"сервизното" обслужване ще се справи.Това е автомобил за семейни иновативни хора,работещи в IT сектора ,или в чужди компании на мениджерски позиции. За нормалното българско семейство това е ненужен излишък...автомобила е само за придвижване от точка А,до точка Б-всичко друго е......ай наздраве!!!

Оценка:
-4 +8

БАТЕ ЖОРО
25 Отговор
новият файтон. толкоз зор за опел, бива ли?

Оценка:
-8 +2

Никола
26 Отговор
Интересно ,че всички крадат интериорен дизайн от Рено Лагуна III , първо от Мерцедес , после и в други марки , сега Опел е копирал централната конзола от Лагуната!

Оценка:
-5 +3

Vasik Atanasova
27 Отговор
РАЗВАЛИХА ГО
А И СЕГА С ПЕЖО
КВО ДА ГО КОМЕНТИРАМЕ
S 8

Коментиран от #29


Оценка:
-5 +1

ХАХА
28 Отговор
Новата марка - Пежо + Опел = Пе-пел

Оценка:
-4 +2

васииик,васииик
29 Отговор

До коментар #27 от "Vasik Atanasova":


РАЗВАЛИХА ГО
А И СЕГА С ПЕЖО
КВО ДА ГО КОМЕНТИРАМЕ
S 1200...жигула

Оценка:
-4 +1

Хондьо
30 Отговор

До коментар #8 от "onlyhonda":


Кой пък го интересува за хондата ти?

Оценка:
-1 +3

Z12XE
31 Отговор
аз пък съм си много доволен от моя опел може да е стар но си го имам от както беше 3 годишен тогава беше на 25 000 км сега е на 103 000 км и несе предава,освен масло и пистов ремък и термостат нищо друго не съм сменял

Оценка:
-2 +5

Аз от Бургас
32 Отговор
Само безпросветни глупости чета в тоя форум. Нито едно компетентно изказване.

Коментиран от #33


Оценка:
-0 +3

Z12XE
33 Отговор

До коментар #32 от "Аз от Бургас":


ти ся на кав ми са праиш?

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери