Това показва изследване, направено от Федералното управление по автомобилен транспорт, което претендира за достоверност и в Европа. То обаче едва ли важи за нашата страна, където автомобилите, движещи се на газ не са никак малко и почти всяка бензиностанция разполага и с колонка за пропан-бутан.
В Германия обаче не е така. Газстанциите са двойно по-малко от бензиностанциите и макар част от германците да се преориентират към алтернативни горива, то те са свързани с електричеството. От началото на годината до сега пазарът на нови коли в Германия бележи спад в продажбата на дизелови автомобили с 20% и въпреки това дизелите продължават да са едни от най-продаваните.
95% от продадените нови автомобили в Германия от началото на годината са бензинови или дизелови. Германците не проявяват интерес, нито към автомобилите на пропан-бутан, нито към тези, задвижвани от метан. Консервативно настроеното население много рядко предпочита електрифицирани автомобили, при това те в повечето случаи разполагат с хибриден силов тракт, включващ двигател с вътрешно горене.