Това става ясно от проучване на компанията Interbrand, която публикува една интересна класация за стоте най-скъпи марки през 2019 година. В този рейтинг има и 15 автомобилни марки, като най-високо е оценена японската Toyota. Тя е на седмо място в общото подреждане, като на първите три места са Apple, Google и Amazon.
Втората позиция при най-скъпите автомобилни марки е за Mercedes-Benz, който в общото класиране се нарежда веднага след Toyota. Тройката при най-скъпите автомобилни марки е за Honda, която е 21-а в общия рейтинг. Ford и Hyundai допълват топ 5 на най-скъпите автомобилни марки.
Останалите десет автомобилни марки, които намират място в топ 100 на Best Global Brands 2019 са Volkswagen, Audi, Porsche от т.нар. VAG група, както и Nissan, Ferrari, Kia, Land Rover, MINI мотоциклетната Harley-Davidson. Интересното е, че няма нито една френска автомобилна марка в топ сто на най-скъпите авто брандове.