Компанията Ford проведе едно интересно проучване, което съвпада с дебюта на новия пикап F-150. Изследването показва колко много американците обичат пикапите и на какво са готови за да управляват такъв вид превозно средство.
Както знаете, най-популярните автомобили в САЩ отдавна са именно пикапите. Рейтингите на продажбите винаги се оглавяват от Ford F-Series, а пикапите на Ram са на второ място.
Поради тази причина Ford реши да опознае по-добре купувачите на своя бестселър и организира проучване сред 2 000 собственици на пикапи. Възрастта им е от 18 до 34 години (27%), 35-44 години (17%), 45-54 години (19%), 55-64 години (20%) и по-възрастни от 65 години (17%).
54% от анкетираните са мъже, а 46% са жени. Интересно от проучването е, че 25% от собствениците на пикапи измислят името на колата си, а 15% дори имат татуировка, свързана с пикапа.
Според респондентите фактът, че притежават пикап, ги кара да се чувстват по-квалифицирани, опитни, горди, уверени и надеждни хора. Най-интересните въпроси обаче са свързани с това, какво хората са готови да пожертват за пикапите си.
Ако, разбира се, внезапно бъдат изправени пред такъв избор. Оказва се, че собствениците на пикапи са готови да се откажат от алкохола и кафето (съответно 79% и 72%), от смартфон (47%) и от месо (44%). Най-лесно им е да жертват стрийминг услуги (82%), но само 28% са готови да изоставят секса.