След като Polestar се отдели като самостоятелна компания от Volvo и през 2017 година и показа първия си модел, ето че четири години по-късно дойде време и за края на неговото производство. От Polestar не съобщават колко са продадените бройки от хибрида за четирите години в производство, но първоначалните планове бяха за 500 произведени броя годишно. Статистика сочи, че през изминалата 2020 година в Европа са регистрирани едва 65 броя, което поставя под въпрос дали модела покрива очакванията на производителя.
Моделът се задвижва от 2.0-литров бензинов мотор и два електромотора на задната ос, които осигуряват максимална мощност от 619 конски сили и 1000 нютон метра въртящ момент. Батерията е с капцитет от 34 кВч. и осигурява около 100 км пробег, което е и най-големият пробег за хибриден автомобил до момента.
От марката споменават, че това ще е първият и единствен модел, който ще бъде с хибридно задвижване. Всички нови модели на шведската марка, произвеждаща в Китай ще бъдат изцяло електрически, като това започна с Polestar 2, който вече e в продажба.