2.5 години след световната премиера, Renault започна да продава крос купето Arkana в Европа. Цената на иновацията обаче изненада всички. В Германия базовата Arkana струва 27 850 евро, а цената на топ версията R.S. Line надхвърля 35 хиляди евро.
Двойната разлика в цената спрямо руското Renault Arkana (цените в Русия започват от 13 700 евро) бе просто обяснена: В Европа продават съвсем различна Arkana, която е базирана на модерната платформа CMF-B и е оборудвана с други силови агрегати.
Arkana няма конвенционални атмосферни двигатели за Европа. Налични са само E-Tech хибриди или TCe турбо двигатели. Базовото Renault Arkana е оборудвано с четирицилиндров бензинов мотор с обем 1.33 литра и с мощност 140 конски сили, който работи заедно с 12-волтов стартер-генератор и EDC преселективна роботизирана трансмисия.
Хибридните версии на Arkana са структурно идентични с Clio E-Tech: бензиновият атмосферен 1.6-линлов мотор е подпомогнат от два електрически мотора и стандартната за хибриди скоростна кутия без съединител и синхронизатори. Но задвижването няма алтернатива - то е само на предния мост.
В салона на европейската версия на Arkana също има сериозни отличия спрямо руската. Там на лица са цифрово арматурно табло, портретно ориентиран мултимедиен сензорен екран, пера на волана и електромеханична ръчна спирачка. Също така кросоувърът за европейския пазар получава адаптивен круиз контрол, система за управление на лентата, асистент за наблюдение на слепи зони и система за автоматично спиране.
В Германия Arkana се превърна в един от най-скъпите модели на Renault: началната цена на крос-купето е толкова висока, че само "наточеният" Megane R.S. струва повече. както и някои версии от бизнес семейството на Talisman. Отчасти политиката на ценообразуване се обяснява с мястото на сглобяване: кросоувърите, сглобени в завода на Renault Samsung в Южна Корея и ще бъдат транспортирани в Европа.