ФАКТИ.БГ

Евтиният кросоувър на Renault ще струва 12 000 лв.

Шпионска снимка на автомобила с минимален камуфлаж разкрива серийната версия

Публикувана: 27 Януари, 2021 09:53
48 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 21951
Евтиният кросоувър на Renault ще струва 12 000 лв.
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 48 гласа.

Премиерата на новия кросоувър на Renault, наречен Kiger, ще се състои на 28 януари, но визията му вече е почти напълно разсекретена. Бюджетната иновация отново попадна в обектива на фотошпиони - този път тестовото муле беше заснето в много лек камуфлаж, който не крие дизайна на предницата.

Съдейки по последните снимки, серийният кросоувър е наследил основните характеристики на концепцията Kiger (на снимката по-долу), показан през ноември миналата година, но с редица традиционни опростявания. Серийната версия е лишена от диодната лента, свързваща оптиката, необичайните джанти и големите релси на покрива. Миниатюрните огледала също са приели по-позната форма.

Очаква се евтиният и подходящ за младежи кросоувър да получи пълен набор от модерно оборудване - мултимедия със сензорен екран, мултифункционален волан, цифров панел с инструменти и климатичен контрол. Най-наточените версии на Kiger могат да бъдат оборудвани и с круиз контрол.

концепцията

Евтиният кросоувър на Renault ще струва 12 000 лв.

Основата за Kiger ще бъде модулната платформа CMF-A +, на която се базират Triber, Kwid и Nissan Magnite. По отношение на размерите си тя ще бъде подобна на Lada XRay, но дължината няма да надвишава четири метра - по този начин моделът ще може да отговаря на изискванията за данъчни стимули в Индия. Пътният просвет на прототипа е 210 милиметра.

Базовият двигател най-вероятно ще е с мощност 72 конски сили атмосферен, съчетан с петстепенна механична скоростна кутия. Като алтернатива, Renault обещава турбо двигател - вероятно говорим за трицилиндров агрегат с мощност от 100 конски сили, който ще се продава, както с механична, така и с вариаторна трансмисия. Задвижването ще е само на предните колела.

Renault Kiger ще дебютира на 28 януари и първоначално ще се продава само на индийския пазар. По предварителни данни първоначалната цена на кросоувъра ще бъде от 530 хиляди рупии (приблизително 6 000 евро по текущия обменен курс). По-късно обаче иновацията ще се появи и на пазарите извън Индия.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 48 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сила
1 Отговор
12 000.....това да не е ХОТ УИЛС или МАЧБОКС...

Коментиран от #46


Оценка:
-23 +64

А сега да видя
2 Отговор
Конкуренцията.....е тва е

Оценка:
-9 +78

красота
3 Отговор
взимам веднага един брой

Оценка:
-8 +114

мислещ
4 Отговор
12 000 лв? Не знаех, че в Индия пазаруват с левове. Тук ще е някъде по 2, най-вероятно.

Коментиран от #19, #21, #27


Оценка:
-21 +114

ДОКО
5 Отговор
ЧАКАМ ГО..ПО ДОБРЕ НОВА КОЛА В РЪЦЕТЕ ОТКОЛКОТО БМВ КОШНИЦА В НОЗЕТЕ..

Оценка:
-19 +168

ееежоежеж
6 Отговор
в България сигурно ще е 25 000лв те това е България

Оценка:
-10 +137

един от многото
7 Отговор
Коня отделно ли ще се продава? Защото за 12 000 лева не можеш да си купиш дори нова каруца!

Коментиран от #15


Оценка:
-25 +55

АнтиИдиотократ
8 Отговор
12хлв за кочина на Рено със 100кс ... това сериозно ли ???

За тези пари може да се вземе истинска кола - например запазено 10-15 годишно БМВ 4х4 3та или даже 5та серия, на 300-500хкм, което с минимални вложения и грижи спокойно ще изкара още толкова години и още толкова километра !

Коментиран от #11, #13, #22, #23, #25, #42


Оценка:
-205 +27

8536
9 Отговор
Докарайте ги тея коли в България да си накупим всички. Да се почустваме хора малко с коли от магазина на цената на 4 климатика. Нищо че е за Индия, тука сме вече по битер и от тях.

Оценка:
-13 +142

Рено ентусиаст
10 Отговор
Това е само за индииският пазар убиецът намФВ там.

Оценка:
-6 +38

11
Този коментар е премахнат от модератор.
viki
12 Отговор
12 000 Еuro стартова - базова цена за 3 цл. моторче със 72 коня атмосферни - налични на 6500об. - във всички държави от Евро съюза....то Рено Дъстър се продава за 14 000 евро с ддс в Евро съюза с базовия мотор 100 коня бензин и базови екстри.....дизела 1.5 дци е 35 000 лева на Дъстър!

Коментиран от #24


Оценка:
-7 +19

13
Този коментар е премахнат от модератор.
Р. Овч.
14 Отговор
Нещото по средата на капака е размерите на войнишко кепе...

Оценка:
-4 +12

Зелка
15 Отговор

До коментар #7 от "един от многото":


Много трябва да ти се обяснява. Те ти казват че е за Индия, ти пак - едно си баба знае едно си бае. В кой клас си?

Оценка:
-3 +29

Джинс
16 Отговор
Щом е за Индия, най-верятно няма да има отопление. Отделно това ще е цена за базов модел, т.е. без климатик. С други думи, пригодния за ползване в Европа вариант, ще е значително по-скъп, най-малкото само заради тези две особености.

Оценка:
-2 +23

Петко
17 Отговор
Новият дъстър ще е това на външен вид.

Оценка:
-11 +4

Експерт
18 Отговор
Колко от вас са карали Рено та давате експертно мнение? Другите марки с какво са по добри ? Аз не давам мнение за други марки защото не съм експерт, но карам Рено различни модели и съм Доволен. Да бих си купил този нов модел.

Коментиран от #31, #37


Оценка:
-14 +56

Брахнапутра
19 Отговор

До коментар #4 от "мислещ":


Не само, че НЕ мислиш, а НЕ можеш и да четеш! Цената за Индия е написана в рупии!!!

Оценка:
-0 +21

Баят сельо
20 Отговор
Ковчег на колела, който в Европа ще се казва дачия, пази ни боже от тая бричка!

Оценка:
-39 +6

КОЧО
21 Отговор

До коментар #4 от "мислещ":


Май си немислим, пише 530 000 рупии или 6 000€. Което прави 12000лв.

Оценка:
-1 +22

Кокъл
22 Отговор

До коментар #8 от "АнтиИдиотократ":


Аххааа,мечтай си.Имам кола на 100 000 км.и все нещо се прави,2011 ти ще вземеш на 300 000 км.Вземи де и после заплатата я превеждай директно на сервиза.

Оценка:
-1 +32

cooldude
23 Отговор

До коментар #8 от "АнтиИдиотократ":


Имам такова 15 годишно BMW X5 E53 3D. Минималните вложения дотук са 5000 лв. Данък в Русе - около 400лв., смяна масло и филтри - около 300 лв., данък - около 300 лв. За 12 000 може да си стиснем ръцете, чипосано - около 260кс. и изолиран EGR. Премахнати вихрови клапи и фабрично без DPF. Не се залъгвай, руснаците му викат "ведро" - наливаш пари безкрай и не си мисли, че точно ти ще уцелиш безпроблемното - няама такова, аз ходих на две диагностики преди да го купя!

Коментиран от #39, #47


Оценка:
-0 +38

24
Този коментар е премахнат от модератор.
25
Този коментар е премахнат от модератор.
26
Този коментар е премахнат от модератор.
Ха ха
27 Отговор

До коментар #4 от "мислещ":


Ти май се надценяваш...за мисленето става въпрос 530 k рупии това е, ама той "мислел" смехурко

Оценка:
-1 +6

Гого
28 Отговор
Реното е най здравата кола нека всички завистливи веда да мрат от яд сега

Оценка:
-4 +20

А те така им кажи
29 Отговор
Реното и аз го харесвам и съм доволен от тази марка

Оценка:
-4 +17

Offf
30 Отговор
100 коня е мъртвец. Ако няма версия поне 150 коня не става. То няма да може да мръдне. Всяко изпреварване ще е руска рулетка. Благодаря!

Коментиран от #33


Оценка:
-26 +5

Не си експерт,а мазохист!!!
31 Отговор

До коментар #18 от "Експерт":


В Индия са лилави и явно този "СУВ" им подхожда...

Оценка:
-4 +4

32
Този коментар е премахнат от модератор.
един от стадото
33 Отговор

До коментар #30 от "Offf":


100коня са си сто коня. Имат си и предимства. Има доста коли под сто коня, първо предимство. Нисък данък, второ. По-малък разход, трето. Като отидеш на майстор не те гледа като чичко паричко, а за същия ремонт като за 200 ти взема по- малко за труд. Частите по пет лева, вървежа приличен. Моята е доста над сто коньовите, два пъти и нещо отгоре, но заставам твърдо зад хората каращи такива коли. Колата не е самоцел, а средство, и много хора зависят от него и трудно заделят пари за келешлъци. Две деца сутрин на градина, после на работа, после на магазина, после да вземе жената, после... И още, и още

Оценка:
-1 +28

Водач
34 Отговор
Значи, аз сега не мога да разбера Дачия са Рено а Рено са Мерцедес така ли?

Оценка:
-3 +13

реалиста
35 Отговор
ЧИ ТЯ БАНИЦАТА ДО НАС ЩЕ СТИГНЕ ЛИ, ПЪРВО ПРЕЗ ИНДИЯ ЧИ ДО НАС КОГА

Оценка:
-0 +7

Дългия
36 Отговор
Аман от комплексари с БМВ.Пишете си за кенефите във вашия форум.Писна ми от промити мозъци мислещи,че карат коли.Рено е много по стара марка от БМВ и за разлика от БМВ много повече модели на Рено са ставали кола на годината.Само да питам сега в снега карате ли ги баварците,защото аз знам много вицове за тях а за РЕНО не.

Оценка:
-1 +21

дърт шофьор
37 Отговор

До коментар #18 от "Експерт":


Абе и аз карах кола с двигател на Рено. Отървах се. Но тази бих си я купил, ако е на тази цена. Пък може да доплатя за климатик. Иначе извътре геймърски джаджи не ми трябват.

Оценка:
-1 +4

гларус
38 Отговор
72 k.c. ???. За такъв китук са много малко.По добре си вземи на старо нещо ,,ДЖАПАН,,

Коментиран от #40


Оценка:
-10 +5

дойче пауър
39 Отговор

До коментар #23 от "cooldude":


ХАХАХА, в Германия ще те арестуват, само в бълхарници, като България може да се съществуват такива типове, като теб.

Оценка:
-3 +1

дойче пауър
40 Отговор

До коментар #38 от "гларус":


И кое му е малкото на 72 к.с., не може да вдигне 200 ли?
Ти се резач, батка, караш дърт джапан, великан!?

Оценка:
-1 +8

дойче пауър
41 Отговор
В нормалния свят, където доходите са високи, нормалните хора си купуват обикновени коли според нуждите им, предимно среден клас, обаче Ганьо си мечтае да седне в дрътия немски премиум да го видят, колко е велик смешник!?
Българите са най-големите комплексари в Европа със сигурност!

Коментиран от #43


Оценка:
-2 +18

аман
42 Отговор

До коментар #8 от "АнтиИдиотократ":


Хайде стига с тия БМВ-та втора ръка запазени или имаш пари и си купуваш ново и си ГЪЗАР или не се правиш на такъв с 10-15 годишно.

Оценка:
-1 +13

одесос
43 Отговор

До коментар #41 от "дойче пауър":


Ааааа, макетата водят !

Оценка:
-0 +7

дивака
44 Отговор
а не - щом няма 100 к.сл -не

Оценка:
-6 +1

5588
45 Отговор
До тук всички се дърляте за конете и каруците, но никой не обърна внимание на една подробност - "моделът ще може да отговаря на изискванията за данъчни стимули в Индия". За това ще е толкова евтин. За това и почти всички индийски коли са малък клас. При нас данъчния стимул е за мощност под 100 к.с. За съжаление предлагането и възможностите за избор са силно ограничени. Ако към 100-те коня се включи и размер под 4м., а данъците и застраховките се редуцират на долу, то при една такава цена на колата изборът на доста хора ще бъде друг от старо БМВ на 300-500 х.км. Това ще подобри и екологията в големите градове. Предполагам ще се промени и броя на ПТП с жертви, заради новите коли с по-малка мощност и по-добра пасивна и активна безопасност. Да не говорим за проблема с превишената скорост.Ще има и други плюсове , но ... Но за съжаление тука се мисли само как да се събират повече глоби, такси, данъци. Да има печалба, а не решения на проблеми.

Оценка:
-1 +6

мощ
46 Отговор

До коментар #1 от "сила":


имали са предвид 12 хил. евро поне

Оценка:
-1 +2

Ввв
47 Отговор

До коментар #23 от "cooldude":


И какво от това,ти очакваш да караш само ли?!Ако е с найлоните може,като е на 400 хиляди,не

Оценка:
-0 +2

Госта
48 Отговор
Идеална кочина

Оценка:
-0 +5

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5