27 Януари, 2021 09:53 25 380 49

Евтиният кросоувър на Renault ще струва 12 000 лв.

  • renault-
  • рено-
  • kiger

Шпионска снимка на автомобила с минимален камуфлаж разкрива серийната версия

Евтиният кросоувър на Renault ще струва 12 000 лв. - 1

Премиерата на новия кросоувър на Renault, наречен Kiger, ще се състои на 28 януари, но визията му вече е почти напълно разсекретена. Бюджетната иновация отново попадна в обектива на фотошпиони - този път тестовото муле беше заснето в много лек камуфлаж, който не крие дизайна на предницата.

Съдейки по последните снимки, серийният кросоувър е наследил основните характеристики на концепцията Kiger (на снимката по-долу), показан през ноември миналата година, но с редица традиционни опростявания. Серийната версия е лишена от диодната лента, свързваща оптиката, необичайните джанти и големите релси на покрива. Миниатюрните огледала също са приели по-позната форма.

Очаква се евтиният и подходящ за младежи кросоувър да получи пълен набор от модерно оборудване - мултимедия със сензорен екран, мултифункционален волан, цифров панел с инструменти и климатичен контрол. Най-наточените версии на Kiger могат да бъдат оборудвани и с круиз контрол.

Евтиният кросоувър на Renault ще струва 12 000 лв.
концепцията

Основата за Kiger ще бъде модулната платформа CMF-A +, на която се базират Triber, Kwid и Nissan Magnite. По отношение на размерите си тя ще бъде подобна на Lada XRay, но дължината няма да надвишава четири метра - по този начин моделът ще може да отговаря на изискванията за данъчни стимули в Индия. Пътният просвет на прототипа е 210 милиметра.

Базовият двигател най-вероятно ще е с мощност 72 конски сили атмосферен, съчетан с петстепенна механична скоростна кутия. Като алтернатива, Renault обещава турбо двигател - вероятно говорим за трицилиндров агрегат с мощност от 100 конски сили, който ще се продава, както с механична, така и с вариаторна трансмисия. Задвижването ще е само на предните колела.

Renault Kiger ще дебютира на 28 януари и първоначално ще се продава само на индийския пазар. По предварителни данни първоначалната цена на кросоувъра ще бъде от 530 хиляди рупии (приблизително 6 000 евро по текущия обменен курс). По-късно обаче иновацията ще се появи и на пазарите извън Индия.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 49 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сила

    64 23 Отговор
    12 000.....това да не е ХОТ УИЛС или МАЧБОКС...

    Коментиран от #46

  • 2 А сега да видя

    78 9 Отговор
    Конкуренцията.....е тва е
  • 3 красота

    116 8 Отговор
    взимам веднага един брой
  • 4 мислещ

    114 21 Отговор
    12 000 лв? Не знаех, че в Индия пазаруват с левове. Тук ще е някъде по 2, най-вероятно.

    Коментиран от #19, #21, #27

  • 5 ДОКО

    169 19 Отговор
    ЧАКАМ ГО..ПО ДОБРЕ НОВА КОЛА В РЪЦЕТЕ ОТКОЛКОТО БМВ КОШНИЦА В НОЗЕТЕ..

    Коментиран от #49

  • 6 ееежоежеж

    137 10 Отговор
    в България сигурно ще е 25 000лв те това е България
  • 7 един от многото

    55 25 Отговор
    Коня отделно ли ще се продава? Защото за 12 000 лева не можеш да си купиш дори нова каруца!

    Коментиран от #15

  • 8 АнтиИдиотократ

    27 209 Отговор
    12хлв за кочина на Рено със 100кс ... това сериозно ли ???

    За тези пари може да се вземе истинска кола - например запазено 10-15 годишно БМВ 4х4 3та или даже 5та серия, на 300-500хкм, което с минимални вложения и грижи спокойно ще изкара още толкова години и още толкова километра !

    Коментиран от #11, #13, #22, #23, #25, #42

  • 9 8536

    144 13 Отговор
    Докарайте ги тея коли в България да си накупим всички. Да се почустваме хора малко с коли от магазина на цената на 4 климатика. Нищо че е за Индия, тука сме вече по битер и от тях.
  • 10 Рено ентусиаст

    38 6 Отговор
    Това е само за индииският пазар убиецът намФВ там.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 viki

    19 7 Отговор
    12 000 Еuro стартова - базова цена за 3 цл. моторче със 72 коня атмосферни - налични на 6500об. - във всички държави от Евро съюза....то Рено Дъстър се продава за 14 000 евро с ддс в Евро съюза с базовия мотор 100 коня бензин и базови екстри.....дизела 1.5 дци е 35 000 лева на Дъстър!

    Коментиран от #24

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Р. Овч.

    12 4 Отговор
    Нещото по средата на капака е размерите на войнишко кепе...
  • 15 Зелка

    29 3 Отговор

    До коментар #7 от "един от многото":

    Много трябва да ти се обяснява. Те ти казват че е за Индия, ти пак - едно си баба знае едно си бае. В кой клас си?
  • 16 Джинс

    23 2 Отговор
    Щом е за Индия, най-верятно няма да има отопление. Отделно това ще е цена за базов модел, т.е. без климатик. С други думи, пригодния за ползване в Европа вариант, ще е значително по-скъп, най-малкото само заради тези две особености.
  • 17 Петко

    4 11 Отговор
    Новият дъстър ще е това на външен вид.
  • 18 Експерт

    57 14 Отговор
    Колко от вас са карали Рено та давате експертно мнение? Другите марки с какво са по добри ? Аз не давам мнение за други марки защото не съм експерт, но карам Рено различни модели и съм Доволен. Да бих си купил този нов модел.

    Коментиран от #31, #37

  • 19 Брахнапутра

    21 0 Отговор

    До коментар #4 от "мислещ":

    Не само, че НЕ мислиш, а НЕ можеш и да четеш! Цената за Индия е написана в рупии!!!
  • 20 Баят сельо

    6 39 Отговор
    Ковчег на колела, който в Европа ще се казва дачия, пази ни боже от тая бричка!
  • 21 КОЧО

    23 1 Отговор

    До коментар #4 от "мислещ":

    Май си немислим, пише 530 000 рупии или 6 000€. Което прави 12000лв.
  • 22 Кокъл

    32 1 Отговор

    До коментар #8 от "АнтиИдиотократ":

    Аххааа,мечтай си.Имам кола на 100 000 км.и все нещо се прави,2011 ти ще вземеш на 300 000 км.Вземи де и после заплатата я превеждай директно на сервиза.
  • 23 cooldude

    38 0 Отговор

    До коментар #8 от "АнтиИдиотократ":

    Имам такова 15 годишно BMW X5 E53 3D. Минималните вложения дотук са 5000 лв. Данък в Русе - около 400лв., смяна масло и филтри - около 300 лв., данък - около 300 лв. За 12 000 може да си стиснем ръцете, чипосано - около 260кс. и изолиран EGR. Премахнати вихрови клапи и фабрично без DPF. Не се залъгвай, руснаците му викат "ведро" - наливаш пари безкрай и не си мисли, че точно ти ще уцелиш безпроблемното - няама такова, аз ходих на две диагностики преди да го купя!

    Коментиран от #39, #47

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Ха ха

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "мислещ":

    Ти май се надценяваш...за мисленето става въпрос 530 k рупии това е, ама той "мислел" смехурко
  • 28 Гого

    20 4 Отговор
    Реното е най здравата кола нека всички завистливи веда да мрат от яд сега
  • 29 А те така им кажи

    17 4 Отговор
    Реното и аз го харесвам и съм доволен от тази марка
  • 30 Offf

    5 26 Отговор
    100 коня е мъртвец. Ако няма версия поне 150 коня не става. То няма да може да мръдне. Всяко изпреварване ще е руска рулетка. Благодаря!

    Коментиран от #33

  • 31 Не си експерт,а мазохист!!!

    5 4 Отговор

    До коментар #18 от "Експерт":

    В Индия са лилави и явно този "СУВ" им подхожда...
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 един от стадото

    30 1 Отговор

    До коментар #30 от "Offf":

    100коня са си сто коня. Имат си и предимства. Има доста коли под сто коня, първо предимство. Нисък данък, второ. По-малък разход, трето. Като отидеш на майстор не те гледа като чичко паричко, а за същия ремонт като за 200 ти взема по- малко за труд. Частите по пет лева, вървежа приличен. Моята е доста над сто коньовите, два пъти и нещо отгоре, но заставам твърдо зад хората каращи такива коли. Колата не е самоцел, а средство, и много хора зависят от него и трудно заделят пари за келешлъци. Две деца сутрин на градина, после на работа, после на магазина, после да вземе жената, после... И още, и още
  • 34 Водач

    14 3 Отговор
    Значи, аз сега не мога да разбера Дачия са Рено а Рено са Мерцедес така ли?
  • 35 реалиста

    8 0 Отговор
    ЧИ ТЯ БАНИЦАТА ДО НАС ЩЕ СТИГНЕ ЛИ, ПЪРВО ПРЕЗ ИНДИЯ ЧИ ДО НАС КОГА
  • 36 Дългия

    22 1 Отговор
    Аман от комплексари с БМВ.Пишете си за кенефите във вашия форум.Писна ми от промити мозъци мислещи,че карат коли.Рено е много по стара марка от БМВ и за разлика от БМВ много повече модели на Рено са ставали кола на годината.Само да питам сега в снега карате ли ги баварците,защото аз знам много вицове за тях а за РЕНО не.
  • 37 дърт шофьор

    5 1 Отговор

    До коментар #18 от "Експерт":

    Абе и аз карах кола с двигател на Рено. Отървах се. Но тази бих си я купил, ако е на тази цена. Пък може да доплатя за климатик. Иначе извътре геймърски джаджи не ми трябват.
  • 38 гларус

    5 10 Отговор
    72 k.c. ???. За такъв китук са много малко.По добре си вземи на старо нещо ,,ДЖАПАН,,

    Коментиран от #40

  • 39 дойче пауър

    1 3 Отговор

    До коментар #23 от "cooldude":

    ХАХАХА, в Германия ще те арестуват, само в бълхарници, като България може да се съществуват такива типове, като теб.
  • 40 дойче пауър

    9 1 Отговор

    До коментар #38 от "гларус":

    И кое му е малкото на 72 к.с., не може да вдигне 200 ли?
    Ти се резач, батка, караш дърт джапан, великан!?
  • 41 дойче пауър

    21 2 Отговор
    В нормалния свят, където доходите са високи, нормалните хора си купуват обикновени коли според нуждите им, предимно среден клас, обаче Ганьо си мечтае да седне в дрътия немски премиум да го видят, колко е велик смешник!?
    Българите са най-големите комплексари в Европа със сигурност!

    Коментиран от #43

  • 42 аман

    15 1 Отговор

    До коментар #8 от "АнтиИдиотократ":

    Хайде стига с тия БМВ-та втора ръка запазени или имаш пари и си купуваш ново и си ГЪЗАР или не се правиш на такъв с 10-15 годишно.
  • 43 одесос

    7 0 Отговор

    До коментар #41 от "дойче пауър":

    Ааааа, макетата водят !
  • 44 дивака

    1 6 Отговор
    а не - щом няма 100 к.сл -не
  • 45 5588

    8 1 Отговор
    До тук всички се дърляте за конете и каруците, но никой не обърна внимание на една подробност - "моделът ще може да отговаря на изискванията за данъчни стимули в Индия". За това ще е толкова евтин. За това и почти всички индийски коли са малък клас. При нас данъчния стимул е за мощност под 100 к.с. За съжаление предлагането и възможностите за избор са силно ограничени. Ако към 100-те коня се включи и размер под 4м., а данъците и застраховките се редуцират на долу, то при една такава цена на колата изборът на доста хора ще бъде друг от старо БМВ на 300-500 х.км. Това ще подобри и екологията в големите градове. Предполагам ще се промени и броя на ПТП с жертви, заради новите коли с по-малка мощност и по-добра пасивна и активна безопасност. Да не говорим за проблема с превишената скорост.Ще има и други плюсове , но ... Но за съжаление тука се мисли само как да се събират повече глоби, такси, данъци. Да има печалба, а не решения на проблеми.
  • 46 мощ

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "сила":

    имали са предвид 12 хил. евро поне
  • 47 Ввв

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "cooldude":

    И какво от това,ти очакваш да караш само ли?!Ако е с найлоните може,като е на 400 хиляди,не
  • 48 Госта

    6 0 Отговор
    Идеална кочина
  • 49 Дада

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "ДОКО":

    Един приятел си купи 12 годишно БМВ,а един негов приятел си купи чисто нова Дачия,е БМВ то още го кара ,а дачията я продаде защото много стой в сервиза и неможе да кара,да си върши работата,бях на кафе с тях че коментираха,и двамата имат пари за нови коли,кое е по здраво незнам,