Премиерата на новия кросоувър на Renault, наречен Kiger, ще се състои на 28 януари, но визията му вече е почти напълно разсекретена. Бюджетната иновация отново попадна в обектива на фотошпиони - този път тестовото муле беше заснето в много лек камуфлаж, който не крие дизайна на предницата.
Съдейки по последните снимки, серийният кросоувър е наследил основните характеристики на концепцията Kiger (на снимката по-долу), показан през ноември миналата година, но с редица традиционни опростявания. Серийната версия е лишена от диодната лента, свързваща оптиката, необичайните джанти и големите релси на покрива. Миниатюрните огледала също са приели по-позната форма.
Очаква се евтиният и подходящ за младежи кросоувър да получи пълен набор от модерно оборудване - мултимедия със сензорен екран, мултифункционален волан, цифров панел с инструменти и климатичен контрол. Най-наточените версии на Kiger могат да бъдат оборудвани и с круиз контрол.
концепцията

Основата за Kiger ще бъде модулната платформа CMF-A +, на която се базират Triber, Kwid и Nissan Magnite. По отношение на размерите си тя ще бъде подобна на Lada XRay, но дължината няма да надвишава четири метра - по този начин моделът ще може да отговаря на изискванията за данъчни стимули в Индия. Пътният просвет на прототипа е 210 милиметра.
Базовият двигател най-вероятно ще е с мощност 72 конски сили атмосферен, съчетан с петстепенна механична скоростна кутия. Като алтернатива, Renault обещава турбо двигател - вероятно говорим за трицилиндров агрегат с мощност от 100 конски сили, който ще се продава, както с механична, така и с вариаторна трансмисия. Задвижването ще е само на предните колела.
Renault Kiger ще дебютира на 28 януари и първоначално ще се продава само на индийския пазар. По предварителни данни първоначалната цена на кросоувъра ще бъде от 530 хиляди рупии (приблизително 6 000 евро по текущия обменен курс). По-късно обаче иновацията ще се появи и на пазарите извън Индия.
Коментиран от #46
-23 +64
-9 +78
-8 +114
Коментиран от #19, #21, #27
-21 +114
-19 +168
-10 +137
Коментиран от #15
-25 +55
За тези пари може да се вземе истинска кола - например запазено 10-15 годишно БМВ 4х4 3та или даже 5та серия, на 300-500хкм, което с минимални вложения и грижи спокойно ще изкара още толкова години и още толкова километра !
Коментиран от #11, #13, #22, #23, #25, #42
-205 +27
-13 +142
-6 +38
Коментиран от #24
-7 +19
-4 +12
До коментар #7 от "един от многото":
Много трябва да ти се обяснява. Те ти казват че е за Индия, ти пак - едно си баба знае едно си бае. В кой клас си?
-3 +29
-2 +23
-11 +4
Коментиран от #31, #37
-14 +56
До коментар #4 от "мислещ":
Не само, че НЕ мислиш, а НЕ можеш и да четеш! Цената за Индия е написана в рупии!!!
-0 +21
-39 +6
До коментар #4 от "мислещ":
Май си немислим, пише 530 000 рупии или 6 000€. Което прави 12000лв.
-1 +22
До коментар #8 от "АнтиИдиотократ":
Аххааа,мечтай си.Имам кола на 100 000 км.и все нещо се прави,2011 ти ще вземеш на 300 000 км.Вземи де и после заплатата я превеждай директно на сервиза.
-1 +32
До коментар #8 от "АнтиИдиотократ":
Имам такова 15 годишно BMW X5 E53 3D. Минималните вложения дотук са 5000 лв. Данък в Русе - около 400лв., смяна масло и филтри - около 300 лв., данък - около 300 лв. За 12 000 може да си стиснем ръцете, чипосано - около 260кс. и изолиран EGR. Премахнати вихрови клапи и фабрично без DPF. Не се залъгвай, руснаците му викат "ведро" - наливаш пари безкрай и не си мисли, че точно ти ще уцелиш безпроблемното - няама такова, аз ходих на две диагностики преди да го купя!
Коментиран от #39, #47
-0 +38
До коментар #4 от "мислещ":
Ти май се надценяваш...за мисленето става въпрос 530 k рупии това е, ама той "мислел" смехурко
-1 +6
-4 +20
-4 +17
Коментиран от #33
-26 +5
До коментар #18 от "Експерт":
В Индия са лилави и явно този "СУВ" им подхожда...
-4 +4
До коментар #30 от "Offf":
100коня са си сто коня. Имат си и предимства. Има доста коли под сто коня, първо предимство. Нисък данък, второ. По-малък разход, трето. Като отидеш на майстор не те гледа като чичко паричко, а за същия ремонт като за 200 ти взема по- малко за труд. Частите по пет лева, вървежа приличен. Моята е доста над сто коньовите, два пъти и нещо отгоре, но заставам твърдо зад хората каращи такива коли. Колата не е самоцел, а средство, и много хора зависят от него и трудно заделят пари за келешлъци. Две деца сутрин на градина, после на работа, после на магазина, после да вземе жената, после... И още, и още
-1 +28
-3 +13
-0 +7
-1 +21
До коментар #18 от "Експерт":
Абе и аз карах кола с двигател на Рено. Отървах се. Но тази бих си я купил, ако е на тази цена. Пък може да доплатя за климатик. Иначе извътре геймърски джаджи не ми трябват.
-1 +4
Коментиран от #40
-10 +5
До коментар #23 от "cooldude":
ХАХАХА, в Германия ще те арестуват, само в бълхарници, като България може да се съществуват такива типове, като теб.
-3 +1
До коментар #38 от "гларус":
И кое му е малкото на 72 к.с., не може да вдигне 200 ли?
Ти се резач, батка, караш дърт джапан, великан!?
-1 +8
Българите са най-големите комплексари в Европа със сигурност!
Коментиран от #43
-2 +18
До коментар #8 от "АнтиИдиотократ":
Хайде стига с тия БМВ-та втора ръка запазени или имаш пари и си купуваш ново и си ГЪЗАР или не се правиш на такъв с 10-15 годишно.
-1 +13
До коментар #41 от "дойче пауър":
Ааааа, макетата водят !
-0 +7
-6 +1
-1 +6
До коментар #1 от "сила":
имали са предвид 12 хил. евро поне
-1 +2
До коментар #23 от "cooldude":
И какво от това,ти очакваш да караш само ли?!Ако е с найлоните може,като е на 400 хиляди,не
-0 +2
-0 +5