Отидете към основна версия

11 321 24

Плащаш втора Tesla, не получаваш нито една

  • tesla-
  • плащане-
  • проблем

Редица клиенти се оплакват от проблеми при онлайн закупуването на новите автомобили

Снимка: Tesla.com

Все повече клиенти на Tesla се оплакват за двойно таксуване при закупуване на новите модели чрез интернет плащане. Изглежда, че услугата не работи по най-добрия начин след като един от закупилите Model Y се е разделил с близо 53 хиляди долара повече отколкото трябва.

Още един проблем, който той отбелязва е че освен допълнително изтеглените от банковата сметка пари, то от американската компания не са спазили и условията за доставка. След поръчка на автомобил, всеки клиент получава времева рамка в която возилото трябва да бъде доставено. В случая за който ви разказваме, човекът си е платил за две коли, а всъщност не разполага с нито една.

Друг от купувачите с подобен случай се оплаква и от отдела за обслужване на клиенти, след като от там му казали да провери в банката, защото те не могат да му помогнат. От банката единствено констатирали, че от Tesla са изтеглили определената сума пари и те не могат да направят нищо, докато не бъде разпоредено връщане на допълнителната сума. След като отишъл във физическо представителство на марката, клиентът разбрал, че това не е единичен случаи и много други хора са се оплакали от двойно таксуване.

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 16 гласа.

Свързани новини