Както преди около седмица ви информирахме, доста клиенти на Tesla се оплакват от двойно таксуване за колите си. Онлайн системата за поръчки на американската компания изтегляше двойна сума за новите коли, а всъщност от Tesla дори се забавяха с доставките на колите и реално при заплащането на два автомобила, клиентите не получаваха нито един.
Изглежда, че от компанията вече са решили този проблем и клиентите са доволни или поне донякъде. Повечето от тях вече са получили надвзетата сума от банковите си сметки, като дори са получили ваучер за 200 долара, който могат да използват в онлайн магазините на марката.
Въпреки, че всичко изглежда сравнително добре, то някои от клиентите се оплакват от отношението и се позовават на това, че е отнело твърде много време за решаване на проблема. Както споменахме, ние писахме за това преди десет дни, а недоволните купувачи имат проблема от седмици преди това.