Слухове от близки до Hyundai източници твърдят, че от компанията вече няма да разработват двигатели с вътрешно горене, като част от плана да съкратят наполовина автомобилите, които предлагат с бензинови и дизелови мотори.
Новината не е изненадваща, имайки предвид, че по-голямата част от бюджета на марката бе преразпределен към електрическите возила и плановете ѝ са да продава поне по 1 милион возила на ток годишно. Постигайки тази цел, то корейците ще държат 10% от пазара на електрически автомобили в световен мащаб.
Въпреки, че от компанията не са потвърдили официално за новината, те намекнаха, че се надяват да продължат да разширяват гамата си от изцяло електрически автомобили, както в САЩ, така и в Европа и родната Корея.
Целта на Hyundai да стане изцяло електрическа марка до 2040 година ще бъде подпомогната от това решение, като все още не е напълно ясно, каква част от моделите ще бъдат „отрязани“ и кои ще останат в гамата на корейците, за още поне няколко години.