Жителите на Япония вече могат да поръчат своята нова Honda директно през своя смартфон, компютър или всяко устройство свързано с интернет. Това обяви японската марка, като се похвали и с това, че е първият местен производител, който да предлага това на своите родни клиенти.
Услугата е валидна за договори с продължителност от три или пет години за моделите N-Box, Fit, Freed или Vezel (HR-V). Всеки месец клиентите ще са задължени да заплащат такса, която включва стойността и обслужването на автомобила, а след изтичането на договора ще имат възможност да закупят автомобила или да преминат към следващия.
Чрез услугата за онлайн поръчки, клиентите ще имат възможност за това да изберат в кое представителство автомобилът им да бъде доставен, а заедно с това и къде да бъде обслужван на по-късен етап. Honda не е единствения производител, който предлага подобна услуга. Volvo например разчита на такива продажби още през 2017 година.