Липсата на средства, както и липсата на достатъчно нови автомобили (на склад) на нашия пазар, превръща продажбите на употребявани коли в България във все по-значим сегмент. Тенденцията на българските потребители да търсят и купуват употребявани автомобили е растяща, като това е осъзнат икономически и практичен избор за мнозина.
Една от основните причини за нарастващата популярност на употребяваните коли в България е цената им. Новите автомобили задължително губят значителна част от стойността си в първите години след покупката, докато употребяваните, както е добре известно, се предлагат по-достъпни цени. Това е от особено значение за хората с ограничен бюджет или тези, които просто предпочитат да използват автомобил, който вече е изгубил голяма част от стойността си.
Освен цената, употребяваните автомобили предлагат и по-широка гама от модели и марки. Пазарът за нови автомобили в България е сравнително ограничен и предлага по-малко възможности за избор. С други думи, купуването на употребяван автомобил позволява на клиентите да намерят по-специфични модели или редки марки, които не са налични на пазара за нови автомобили.
Допълнителен фактор, който стимулира продажбите на употребявани коли в България, е развитието на пазара за употребявани автомобили и професионалните дилъри. Все повече автомобилни компании и независими търговци предлагат голям избор от сервизирани употребявани автомобили, което увеличава доверието на клиентите и им осигурява гаранции за качество и сигурност. А какви употребявани автомобили се продават в България, можете да разгледате ТУК.