По-рано тази година Porsche обнови гамата на Cayenne и Cayenne Coupe като запази най-интересното от кросоувъра за финала. Сега кулминацията изглежда дойде и германците представиха най-мощната модификация на Cayenne правена някога. Тя носи означението Turbo E-Hybrid и както то подсказва, освен бензинов двигател, задвижването разчита и на електрически мотор.
Под капака работи 4.0-литров осмак с 591 конски сили, заедно с електромотор с мощност от 174 конски сили. Системната мощност на конфигурацията е 739 конски сили и максимален въртящ момент от 950 нютон метра. Това е с около 60 конски сили и 50 нютон метра повече от предходния модел, но пък и с 10 конски сили по-малко и 50 нютон метра по-малко от BMW XM Label Red. Въпреки това, Porsche-то е по-бързо до 100км/ч като ускорява до 100км/ч за 3.7 секунди и достига максимална скорост от 295км/ч.
Освен тези стойности, Cayenne хибрид може а се похвали и с до 82 километра пробег само на ток според стандарта EAER City, което все пак е по-добре от 42-та километра, които изминаваше предходното поколение по стандарта WLTP. Батерията вече е по-голяма и капацитетът ѝ достига 25.9кВтч.
Cayenne Turbo GT, който е рекордьор на Нордшлайфе, вече не се предлага в Европа, но пък за сметка на това можете да поръчате специален пакет за хибридния Cayenne. С новия GT пакет за Turbo-E-Hybrid Coupé, Porsche съчетава всички съставки на Turbo GT с изключение на задвижването.
Всички системи и управлението, включително въздушното окачване, получават нов тунинг, включващ понижаване с 10 мм. След това се добавят и керамични спирачки. Външно колата получава 22-цолови джанти, както и различни брони и дифузьор. Тук ускорението е с 0.1 секунди по-бързо, а максималната скорост е 305км/ч.