Last news in Fakti

29 Август, 2023 10:38 2 705 5

Porsche представи най-мощния Cayenne правен някога

  • porsche-
  • cayenne-
  • cayenne gt

Кросоувърът разполага със 739 конски сили

Porsche представи най-мощния Cayenne правен някога - 1

По-рано тази година Porsche обнови гамата на Cayenne и Cayenne Coupe като запази най-интересното от кросоувъра за финала. Сега кулминацията изглежда дойде и германците представиха най-мощната модификация на Cayenne правена някога. Тя носи означението Turbo E-Hybrid и както то подсказва, освен бензинов двигател, задвижването разчита и на електрически мотор.

Под капака работи 4.0-литров осмак с 591 конски сили, заедно с електромотор с мощност от 174 конски сили. Системната мощност на конфигурацията е 739 конски сили и максимален въртящ момент от 950 нютон метра. Това е с около 60 конски сили и 50 нютон метра повече от предходния модел, но пък и с 10 конски сили по-малко и 50 нютон метра по-малко от BMW XM Label Red. Въпреки това, Porsche-то е по-бързо до 100км/ч като ускорява до 100км/ч за 3.7 секунди и достига максимална скорост от 295км/ч.

Освен тези стойности, Cayenne хибрид може а се похвали и с до 82 километра пробег само на ток според стандарта EAER City, което все пак е по-добре от 42-та километра, които изминаваше предходното поколение по стандарта WLTP. Батерията вече е по-голяма и капацитетът ѝ достига 25.9кВтч.

Cayenne Turbo GT, който е рекордьор на Нордшлайфе, вече не се предлага в Европа, но пък за сметка на това можете да поръчате специален пакет за хибридния Cayenne. С новия GT пакет за Turbo-E-Hybrid Coupé, Porsche съчетава всички съставки на Turbo GT с изключение на задвижването.

Всички системи и управлението, включително въздушното окачване, получават нов тунинг, включващ понижаване с 10 мм. След това се добавят и керамични спирачки. Външно колата получава 22-цолови джанти, както и различни брони и дифузьор. Тук ускорението е с 0.1 секунди по-бързо, а максималната скорост е 305км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 5464

    5 0 Отговор
    хубава кола за честно работещи хора. у нас ще се напълни с такива.
  • 2 Човек с очи

    3 0 Отговор
    Какво съоръжение ! Каква играчка ! Сега да помисля кой мой комплекс би ме накарал да поискам да притежавам или да се показвам с такова нещо ...
  • 3 ТеслАта

    3 1 Отговор
    Крайно време е да започнете да давате данни не само за мощността, а и за теглото на автомобилите. Тези 26кВтч.и електромотор слагат 200кг. допълнително тегло. И стига с това 0-100км/ч. Давайте разстояние 100-0 и 200-0,и време за обиколка на някоя писта.Това са важните показатели за кола. Те и ракетите летят с 30 000км/ч. ама не завиват.

    Коментиран от #5

  • 4 Смех

    2 1 Отговор
    Става като за стандарт от 2005-та
  • 5 Знайко

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "ТеслАта":

    Прав си. Хем паркетник, хем 3 тона, хем гори колкото старата ми гола с двг, хем трябва си продам апартамента за да си я купя.
    Къде има предимства- аз не ги видях.
    Разликата в диманиката и пробега с БМВ вероятно се дължи на повечето килограми на БМВ-то.