За автомобилите с инжекционни системи, каквито всъщност вече са почти всички у нас, е необходима по-сложна и респективно по-скъпа газова уредба. Новите газови уредби са три основни вида и се разделят на четвърто, пето и шесто поколение. При АГУ-тата от четвърта генерация има електронен блок за управление, газови инжектори и газов изпарител. Тяхната цена надхвърля 1 000 лв., като в зависимост от марката може да достигне и 1 500 лв. Доста по-скъпи обаче са системите, които вкарват газта в двигателя в течно състояние. Те достигат до 5 000 лв. и се определят като пето и шесто поколение.
АГУ-тата от 4+ поколение се характеризират с работа, която е пряко свързана с електронния блок за управление на двигателя. Тези системи са предназначени само за двигатели с непосредствено впръскване на горивото. Бензиновите дюзи обаче се нуждаят от подаване на бензин от време на време, за да могат да се охлаждат, а и да не се запушват от остатъчната "смола".
Газовите системи от пето поколение се отличават по това, че газта влиза в мотора в течна фаза. Това позволява по-прецизно дозиране на горивото, което се отразява на икономичността. За разлика от АГУ-тата от четвърто поколение, системата е слабо чувствителна на резки температурни промени. Газта се подава от помпа с постоянно високо налягане, която е разположена вътре в бутилката, като има и втора, монтирана в двигателния отсек.
Най-съвременните системи, тези от шесто поколение също впръскват горивото в течно състояние, но не чрез отдели, а чрез стандартните дюзи. Стартирането на двигателя е възможно и не се отразява негативно на работата му дори и при много студено време. Освен това са и най-икономични. При тях няма разлика в разхода на бензин или на газ. Проблемът е, че са много скъпи, а повечето хора, които си монтират АГУ в автомобила го правят с цел икономия.