Audi представи интериора на Q6 e-tron, след като през юли показа екстериора на концептуалния модел. Новото Q6 E-Tron с размерите на Q5 и ще послужи като електрическа алтернатива в клас, който е изключително популярен за клиентите в Европа. Освен това, новият кросоувър на марката е първият модел на Audi, базиран на платформата Premium Platform Electric (PPE), разработена съвместно с Porsche, и новата електронна архитектура E3.
Заедно с това, Audi представя и новия си дизайнерски език за интериора, който очакваме да видим и в бъдещи модели, вероятно и не само на ток. От Audi твърдят, че интериорът е съобразен с нуждите на потребителя и е преосмислен с оглед на това. В салона доминира така наречената от Audi "дигитална сцена", която включва панорамен дисплей Audi MMI и дисплея MMI за пасажера на предните седалки. Първият се отличава с извит дизайн и OLED технология и се състои от 11,9-инчов дисплей и 14,5-инчов MMI сензорен дисплей за инфотеймънт системата.
Предният пътник също получава 10,9-инчов дисплей, който може да се използва за гледане на филми. Благодарение на активния режим на поверителност, пътникът може да гледа филми необезпокояван, без да разсейва водача. В други случаи, пасажерът може да въвежда координати в навигация или да разглежда различни настройки и функции.
Audi предлага и опционален head-up дисплей с добавена реалност за Q6 e-tron, който отразява голяма, наклонена плоскост на изображението през предното стъкло към водача, показвайки съответната информация като скорост, пътни знаци, навигация и други.
Колата разполага и със специална лента (IAL), която обгръща интериора с извита LED светлина, изпълняваща три основни функции: състояние на автомобила, безопасност (визуализира динамичните мигачи) и състояние на зареждане. Подобна конфигурация сме виждали при Volkswagen и ID. Моделите.
Новата платформа за електроника E3 също така позволява на Q6 e-tron да предложи напълно свързан цифров интериор, като различните функции са интелигентно свързани. Например, потребителите могат да управляват много функции на автомобила с помощта на самообучаващия се гласов асистент на Audi, представен за първи път чрез аватар на арматурното табло и head-up дисплея с добавена реалност.
Той се активира с фразата "Hey Audi" и непрекъснато се учи от поведението на потребителя, за да му предложи възможно най-добрата помощ. В същото време електрическият SUV въвежда нова информационно-развлекателна платформа, базирана на Android Automotive и разработена съвместно със софтуерната компания Cariad на Volkswagen Group.