Отидете към основна версия

1 868 2

Лошото време оставило десетки българи на „Лутън”

  • wizz air-
  • полет-
  • българи-
  • лутън-
  • лондон
Снимка: М. Богданова ©

На 27 юли 2018 г. десетки българи останаха на летище „Лутън” в британската столица. Част от пътниците са получили билети за полети за датите 30 и 31 юли. Тези, които обаче искат да им бъде възстановена сумата, трябва да подадат официално искането си на wizzair.com.

От авиокомпанията уточняват, че причина за отменянето на полета в петък вечерта са били „тежките метеорологични условия (гръмотевични бури)” на летище „Лутън”. Това е възпрепятствало кацането на самолета на въпросното летище, което от своя страна е довело и до отмяна на следващия полет, който е бил Лондон-София, уточняват от авиокомпанията.

Пътниците се оплакаха, че 20 часа са стояли на летището без въобще да им е предложен хотел – нещо, което е задължително при подобни ситуации. От авиокомпанията обаче заявиха, че „на засегнатите пътниците е оказано необходимото съдействие в съответствие със действащите европейски регулации и политиката на Wizz Air: всички пътници са информирани за промяната и са им предложени хотелско настаняване, ваучери за храна, както и безплатна резервация за някои следващите полети до София, в зависимост от наличността на местата”.

Авиокомпанията прави всичко възможно, за да държи всички пътници добре информирани и да им осигури необходимата помощ. „Въпреки че климатичните условия са извън нашия контрол, Wizz Air искрено се извинява на всички засегнати клиенти за причиненото неудобство. Но безопасността на пътниците и екипажа са приоритет номер едно за нас!“, пише в съобщение до медиите авиокомпанията.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини