В Балтийската корабостроителница в Санкт Петербург кораби натовариха котвата, котвените вериги и швартовото устройство на борда на атомния ледоразбивач „Урал“.
Швартовото устройство е съвкупност от механизми и въжета, чрез които корабът се привързва към брега или друг кораб. Теглото на една верига е 90 тона. Наред с другите дейности по строителството на ледоразбивача, в завода се работи по зашиване на камбуза (кухнята) и помещенията на централната контролна зала.
„Урал“ е вторият сериен (трети поред) универсален ядрен ледоразбивач по проект 22220. Килът на кораба бе положен през юли 2016 г., а той бе спуснат на вода през май 2019 г. Предаването на кораба на клиента е насрочено за втората половина на 2022 година. Универсалните ледоразбивачи с атомен двигател от проект 22220 са най-големите и мощни в света. Тяхната основна задача е да осигурят целогодишно плаване в Западна Арктика. Корабите по този проект през следващите години трябва да станат основата на гражданския флот от ледоразбивачи на Русия.