Рекламната война между Hyundai и АвтоВАЗ навлезе в още по-гореща фаза, след като и руското представителство Ford се включи в медийната размяна на "булчински" провокации. Меренето на маркетингов криейтив започна, след като Lada реши да рекламира Vesta със слогана "Време е за раздяла с НЕ Вестата" на фона на намръщена младоженка с азиатски черти.
В Hyundai приеха шовинистката закачка присърце и в отговор взеха на подбив качеството на руските автомобили с реклама на усмихната монголоидна булка и надпис "Нашите НЕвести не се чупят".
Явно мотивирани от поговорката "Двама се карат, трети печели", от Ford са решили да се възползват от сватбения конфликт. В тяхната реклама участват две азиатски булки, а слоганът гласи "Докато всички спорят за НЕвестата, ние си имаме Fiesta!"