Истинска рекламна война избухна между Hyundai и АвтоВАЗ, след като руският производител провокира азиатските си конкуренти с откровено расистки билборд на най-новия си модел Vesta. На него се вижда млада булка с монголоидни черти и надпис "Време е за раздяла с НЕ Вестата".
Само седмица по-късно обаче един от официалните дилърите на Hyundai отвърна на удара с визуално сходна реклама, която гласи "Нашите НЕвести не се чупят". Корейският отговор предизвика фурор в руския нет, което предвещава ожесточаване на "бойните" действия.
Агресивните рекламни кампании с директно уязвяване на конкуренцията са обичайни за САЩ, където законодателството допуска доста свободни правила на маркетинговите схватки. През 2006-а BMW и Audi влязоха в прочутата война на билбордовете, след като баварците "поздравиха" земляците си от Инголщад за титлата "Автомобил на годината в ЮАР". От Audi моментално отвърнаха в същия дух, приветствайки съперниците си със спечелването на конкурса "Световна кола на годината" и подпис "От шесткратния победител в 24-те часа на Льо Ман".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Mitaka
13:04 10.02.2016
2 Хаха
14:53 10.02.2016
3 ха ха
Взимам семки и ще гледам мача с интерес :)
15:14 10.02.2016
4 7777
която харчи 15 литра гориво на 100 км.
15:48 10.02.2016
5 Гостенин
19:30 10.02.2016
6 guest
Коментиран от #7
19:49 10.02.2016
7 Иван
До коментар #6 от "guest":
Ами карай си москвича тогава!За какво си си купил нова.И аз имам стар автомобил в гаража ,на 36 год. дето ми се свиди да го хвърля ама си карам новата.20:13 10.02.2016
8 LadaNeKara
Коментиран от #10
20:17 10.02.2016
9 Гост
21:17 10.02.2016
10 TORK
До коментар #8 от "LadaNeKara":
Стар РОМ какво да си купи РОМънска кола!01:08 11.02.2016