Отидете към основна версия

40 661 24

Как една "тройка" става "осмица"

  • bmw-
  • 3er-
  • 8er-
  • e30-
  • e31-
  • тунинг-
  • 325i

Нищо и никаква единица дели заводските индекси E30 и E31, но двата автомобила, които се крият зад тези кодове, няма как да са по-различни. Произвежданата между 1983 и 1991 "тройка" бе най-евтиното BMW през 80-те, докато 8er бе флагманът на баварците през следващото десетилетие.

За един германски собственик на Е30 обаче подобни кастови различия явно не представляват никаква пречка пред брака между двете коли. Той е монтирал предница от 8er на своя кабриолет 325i. Незначителните трудности, които създава разликата в широчината на автомобилите, са решени с премахването на... единия от двата класически "бъбрека" от радиаторната решетка.



Освен пластичната операция на муцуната, "тройката" е получила раздути калници, по-широки гуми, различна задна броня и волан Momo. 2.5-литровия редови шестак не е пипан и развива стандартните за модела 170 к.с., а километражът сочи едва 99 750 км.



Всеки, който харесва тази своеобразна 825-ица, може да я има за по-малко от 7 000 евро. Цената не е много по-ниска от тази на най-евтините истински "осмици" на вторичния пазар в Германия, които вървят по 10 000 евро, но пък колата е уникална.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Когато BMW Е30 срещне Е39

    Проекти за въоръжаването на класиката E30 с далеч по-големи и мощни от оригиналните двигатели не липсват. Една от най-обичаните баварки охотно поема ...
    06.08.2012
    40 514
    42
  • BMW припомня историята на 3er

    В Мюнхен се готвят трескаво за дебюта на новата трета серия на 14 октомври. Моделът ще бъде представен на живо в интернет, макар че вече не останах ...
    12.10.2011
    6 775
    14