Нищо и никаква единица дели заводските индекси E30 и E31, но двата автомобила, които се крият зад тези кодове, няма как да са по-различни. Произвежданата между 1983 и 1991 "тройка" бе най-евтиното BMW през 80-те, докато 8er бе флагманът на баварците през следващото десетилетие.
За един германски собственик на Е30 обаче подобни кастови различия явно не представляват никаква пречка пред брака между двете коли. Той е монтирал предница от 8er на своя кабриолет 325i. Незначителните трудности, които създава разликата в широчината на автомобилите, са решени с премахването на... единия от двата класически "бъбрека" от радиаторната решетка.
Освен пластичната операция на муцуната, "тройката" е получила раздути калници, по-широки гуми, различна задна броня и волан Momo. 2.5-литровия редови шестак не е пипан и развива стандартните за модела 170 к.с., а километражът сочи едва 99 750 км.
Всеки, който харесва тази своеобразна 825-ица, може да я има за по-малко от 7 000 евро. Цената не е много по-ниска от тази на най-евтините истински "осмици" на вторичния пазар в Германия, които вървят по 10 000 евро, но пък колата е уникална.