40 38324

Как една "тройка" става "осмица"

  • bmw-
  • 3er-
  • 8er-
  • e30-
  • e31-
  • тунинг-
  • 325i

Нищо и никаква единица дели заводските индекси E30 и E31, но двата автомобила, които се крият зад тези кодове, няма как да са по-различни. Произвежданата между 1983 и 1991 "тройка" бе най-евтиното BMW през 80-те, докато 8er бе флагманът на баварците през следващото десетилетие.

За един германски собственик на Е30 обаче подобни кастови различия явно не представляват никаква пречка пред брака между двете коли. Той е монтирал предница от 8er на своя кабриолет 325i. Незначителните трудности, които създава разликата в широчината на автомобилите, са решени с премахването на... единия от двата класически "бъбрека" от радиаторната решетка.



Освен пластичната операция на муцуната, "тройката" е получила раздути калници, по-широки гуми, различна задна броня и волан Momo. 2.5-литровия редови шестак не е пипан и развива стандартните за модела 170 к.с., а километражът сочи едва 99 750 км.



Всеки, който харесва тази своеобразна 825-ица, може да я има за по-малко от 7 000 евро. Цената не е много по-ниска от тази на най-евтините истински "осмици" на вторичния пазар в Германия, които вървят по 10 000 евро, но пък колата е уникална.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Когато BMW Е30 срещне Е39
    Когато BMW Е30 срещне Е39
    Проекти за въоръжаването на класиката E30 с далеч по-големи и мощни от оригиналните двигатели не липсват. Една от най-обичаните баварки охотно поема ...
    06.08.2012
    39 934
    42
  • BMW припомня историята на 3er
    BMW припомня историята на 3er
    В Мюнхен се готвят трескаво за дебюта на новата трета серия на 14 октомври. Моделът ще бъде представен на живо в интернет, макар че вече не останах ...
    12.10.2011
    6 508
    14

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 i500

    1 0 Отговор
    Браво на човека, добра работа.Само,ако има начин и линията на покрива да се свали става идеално
  • 2 Марио

    0 0 Отговор
    Супер безмислено...приликата е минимална 8ца е доста по широка иии като цяло е много тъпа идея....
  • 3 tutmanik

    0 0 Отговор
    lele epa pone da sa be6e postaral poe4e edni pada6ti farove da be6e smestil 2 bubreka moje6e vutre salona da go promeni i otzade da ne e na 3-ika ami moje6e i tam da q naprai kato osmicata ......
  • 4 smok

    0 0 Отговор
    emii... otvratitelno grozna e :D otprede
  • 5 joro

    0 0 Отговор
    stava nali pod kapaka ima kakvo da gledash
  • 6 audi

    0 0 Отговор
    b..i pornografiqta e tva bmw

    Коментиран от #12


  • 7 autistyle

    0 0 Отговор
    qko e !
  • 8 Боби

    0 0 Отговор
    Не ми харесва изобщо
  • 9 bmw_fan

    0 0 Отговор
    Това е гавра, много грозно според мен. Личи че са хвърлени много пари по 30-ската, но просто лош вкус
  • 10 msdfsd

    0 0 Отговор
    haters
  • 11 марин георгиев

    0 0 Отговор
    da da q pusnem s edna astra i she vidim
  • 12 марин георгиев

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "audi":

    6eguvam se
  • 13 audi

    0 0 Отговор
    lom e
  • 14 audi

    0 0 Отговор
    za nishto ne stava
  • 15 taratora

    0 0 Отговор
    moga da kaja samo evala na takiva hora koito se staraqt da pravqt ne6to po razli4no s kolite bez zna4enie da li se polu4ava ili ne :d
  • 16 rumendd

    0 0 Отговор
    Това е невероятно,уникално-грозно извращение.

  • 17 EmpEroR

    0 0 Отговор
    Такова нещо сигурно и в Перник няма(нищо лично). Иначе това БМВ отпред излежда като пациент, продал единия си бъбрек. Вече си представям как някой германски фен на БМВ купува уруда и го блъска челно в първия стълб...
  • 18 Huko

    0 0 Отговор
    Бърка Водата с Маслото
    по принцип е гавра с автомобилостроенето.
    Кефи ме обаче емблемата на тарелката за предния номер ;)
    Тойота ли виждам ;)
    Колата е пълна гавра.
    Цигански катун направен да изглежда , като единствения истински Вергер.
  • 19 Goshko

    0 0 Отговор
    Abe Qasno Che Taqa Kola Ne Moge Da Bade Bavarka.Nie osmica s taqa kasa prednica, Ni e troika s taqa zadnica na po visok klas kolas,po e touota. Zverski melez.Obache si e dobra po dobra e ot grackia transport STAVA ZA NOVA MARKA KOLA!
  • 20 Georgi18

    0 0 Отговор
    Poglednete se be heitari sram me e 4e ste BULGARI samo znaete da pluete. Imal e ideq - realiziral e EVALA dali na vas vi haresva ??? xaxaxa NA NEGO mu haresva !!!
  • 21 svetli

    0 0 Отговор
    kolata e BMW E30ke s prednica ot 8ca.Goshko
  • 22 Лишко

    0 0 Отговор
    Мелез отсекъде...дееее.а ДРъвеното бйемвйе
  • 23 Burnoult E30

    1 0 Отговор
    Sasipal e avtentichniqt vid na E30 i se e podbazikal s kola kato osmicata. Razstrelqite go hahahahahaha
  • 24 ves

    3 1 Отговор
    eiiiiii nqma da se svar6at tiq raboti eiiiiiiiiiiiiiii
    Ako go vidqt toq bokluk cenitelite na klasikite na BMW 6te se razrevat, a az kato fen na BMW bih si prodal kolata VEDNAGA zaradi takiva sme6nici...kato nqma6 pari za osmica ne karai osmica. Dano utre ne vidq i nekoe e36 napraveno na S55 AMG