Отидете към основна версия

4 693 18

УАЗ стана рекламно лице на... Мексико

  • уаз-
  • 469-
  • 452-
  • hunter-
  • реклама-
  • мексико

Мексиканското Министерство на туризма избра изненадващ главен герой в рекламна кампания на възможностите за активен отдих в независимия щат Южна Долна Калифорния. Според чиновниците руският УАЗ Hunter въплъщава по-силно от всеки друг всъдеход приключенията, които очакват гостите на щата.

Най-предпочитаните автомобили в Южна Долна Калифорния са японските всъдеходи, които представляват 90% от автопарка. Хулио Родригес, директор на рекламната агенция Caboinclusive, наета за кампанията, обаче обяснява, че са имали нужда от по-екзотичен модел, който да привлича вниманието.

Миналата година УАЗ откри първия си дилърски център в Мексико, който вече е продал над 100 автомобила. В следващата реклама на Южна Долна Калифорния вероятно ще се появи и другият култов модел на компанията УАЗ-452.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини