Мексиканското Министерство на туризма избра изненадващ главен герой в рекламна кампания на възможностите за активен отдих в независимия щат Южна Долна Калифорния. Според чиновниците руският УАЗ Hunter въплъщава по-силно от всеки друг всъдеход приключенията, които очакват гостите на щата.
Най-предпочитаните автомобили в Южна Долна Калифорния са японските всъдеходи, които представляват 90% от автопарка. Хулио Родригес, директор на рекламната агенция Caboinclusive, наета за кампанията, обаче обяснява, че са имали нужда от по-екзотичен модел, който да привлича вниманието.
Миналата година УАЗ откри първия си дилърски център в Мексико, който вече е продал над 100 автомобила. В следващата реклама на Южна Долна Калифорния вероятно ще се появи и другият култов модел на компанията УАЗ-452.