1 Март, 2019 12:18 28 289 54

Култовата УАЗ-ка вече не е автомобил. Камион е!

  • уаз-
  • hunter
Култовата УАЗ-ка вече не е автомобил. Камион е! - 1

Ще припомним, че в края на 2018 година изтекоха и последните сертификационни документи за всъдехода УАЗ Hunter, но от Уляновския автомобилен завод намериха начин да продължат производството на модела.

Животът на ветерана продължава, но той вече няма да бъде сертифициран като лек автомобил с повишена проходимост (категория M1G), а като камион от категория N1G. Това е обявено съвсем официално, а другото интересно е, че моделът ще се обзаведе с ABS и с трансмисия Dymos.

Корейската скоростна кутия се монтира и на моделите Patriot и Pick-up и до момента се показва, като доста надежден агрегат. С 2.7-литровият бензинов мотор с мощност 135 конски сили и максимален въртящ момент, обновеният Hunter ще струва 658 800 рубли - сума, равняваща се приблизително на 8 750 евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Манавски

    68 28 Отговор
    ето това е машина

    Коментиран от #36, #37

  • 2 Марто

    60 8 Отговор
    Чак сега я категоризираха правилно :)
  • 3 сектант

    32 56 Отговор
    Единствената кола която може да се доближи то това съвършенство на руското автомобилостроене е Дачия дъстър!
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 как ги прайте тия работи вееее

    37 22 Отговор
    Най после от кога чакаме да стане камион същото нещо като комунист- капиталист

    Коментиран от #7, #8

  • 6 дядо Йоцо гледа

    32 44 Отговор
    голяма мъка, 2,7 литра 135 коня, максимален въртящ момент, и колко е този въртящ момент може би 150 нютона, никаква радикална промяна все едно и също дърводелска работа.

    Коментиран от #10, #54

  • 7 сектант

    44 36 Отговор

    До коментар #5 от "как ги прайте тия работи вееее":

    ти си гнусен СОРОСОИД от СОРОСНЯТА и НЯМАШ МЯСТО В БЪЛГАРИЯ. БЪЛГАРИЯ Е ЗА БЪЛГАРИТЕ И ПРИЯТЕЛИТЕ КОИТО СА НИ ОСВОБОДИЛИ ОТ ТУРСКО РОБСТВО

    Коментиран от #39, #52

  • 8 куку руку ку

    28 8 Отговор

    До коментар #5 от "как ги прайте тия работи вееее":

    Това в България е отколешна практика. Почти всички скъпарски, мощни всъдеходи (и паркетници) са регистрирани като товарни N1 и плащат данък 10-тина лева. А ти плащай, като замаян, данък над 100 лв.
  • 9 стоян георгиев

    30 34 Отговор
    факти ,що всяка десета публикация в авто е за руски коли?русия е гола вода в автомобилопроизводството ,а вие ни натрапвате разни информация за уазки лади и т.н. дараци.проверете тоя дарак колко пъти е купен извън русия нищо че струва колкото 25 дгодишен лендровър и после ни занимаваите с тва дали е камион или кола.всъщност не нито едното нито другото ,а е тапицирана каруца.
  • 10 куку руку ку

    38 14 Отговор

    До коментар #6 от "дядо Йоцо гледа":

    Не гледай "иде ли" "една българка" "по жицата", а гледай дето требе. 218Нм при 2500 об/мин. Те това е двигател, не да вие като резачка, а на кюф-кюф да те измъкне от блатото.

    Коментиран от #11

  • 11 Тъп Ватник

    24 42 Отговор

    До коментар #10 от "куку руку ку":

    Бе глупендер, хората тоя въртящ момент го вадят от двулитрова атмосферка от преди 15 години, седнал да ми хвали каруцата на пияните бояршници

    Коментиран от #14

  • 12 мъка мъка голяма мъка

    12 10 Отговор
    Майко мила......докога мили деца,докога?Нямаше край.
  • 13 Жълта кола

    63 15 Отговор
    Боли ги патката Руските ко си мисли Ганю Балкански!Поизвеждат си я напук на всички физични и естетически закони и си ги карат масовка,пък резервни части има и на северния полюс за тях.А ние тука в България сме критиците на световното автомобилостроене и всички чакат дали ще одобрим някой модел че да почнат да го правят Пфу.Ама в кенефа сме Виртуозии!

    Коментиран от #43

  • 14 куку руку ку

    36 11 Отговор

    До коментар #11 от "Тъп Ватник":

    На какви обороти обаче? Защото аз доскоро карах такава "двулитрова атмосферка" 140 коня и 181Нм (пак по-малко от 218), само че при 4900 оборота. Оди учи малко физика, за горивни процеси, налягания, сили и рамена.

    Коментиран от #17

  • 15 Scout for funn

    29 9 Отговор
    Това чуден автомобил без порно без яки биитове за реклама без невероатни изискани работи просто Джип
  • 16 Тъп Ватник

    14 24 Отговор
    Ти да видиш! Учил бил нашия, че и обороти вкарва в играта. Аз като съм учил ти сигурно си вил само в главъта на баща си. Та да ти обясня малко, въртящия момент на твоя руски котур е нищо в сравнение със съвременните постижения, ама нищо, даже смешно. Ако от 2,7 литра не изкараш поне 250Нм не се хващай да го правиш. И оборотите са друга игра, твоя котур ги достига в дапазон 2000-2500, добрите го правят от 1800 до 4500.

    Коментиран от #19

  • 17 Тъп Ватник

    6 31 Отговор

    До коментар #14 от "куку руку ку":

    А ти къв котур си карал не знам, ако е било 2к и 180Нм вероятно е френска пикня от миналия век

    Коментиран от #18

  • 18 куку руку ку

    29 8 Отговор

    До коментар #17 от "Тъп Ватник":

    Дай марка и модел, дето да изкарват такъв момент, защото ДА, имал съм и пежо, пак с 2.0 мотор и момент 176Нм при 2750 оборота и мога да кажа, че баира на галата го катерех на пета и с 60 км/час колата ускоряваше, а със Сантамото (от предния ми коментар) минавах на трета. И не ми говори за новите шкодички с TSI моторя, защото и ти сигурно си с някой дърт курник. Мен ме интересува въртящият момент и да е на ниски обороти, от мощността се интересуват само от НАП.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Алфа Ромео

    34 9 Отговор
    Бавните предавки увеличават теглителната сила на мотора, ша изтегли и Камаз със тоя мотор стига да намери сцепление, ама те децата тук откъде да го знаят това.

    Коментиран от #38

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Пешо

    23 11 Отговор
    Карах Хънтър - нов през 2005. Единственото добро нещо беше, че газеше сняг до 40 см и се затопляше вътре за минута. Лапаше (2.9 л) като за световно 23л/100км. Първо излезе от строя устройството за включване на предният мост(на главините), след това раздатъчната кутия. Масло протече от всякъде а и ръждата тръгна. Оказа се,че под боята няма грунд. Всички нововъведения - Макферсън, нови диференциали, 5 ст.скоростна кутия са по-чле от класическата Уаз-ка.

    Коментиран от #26

  • 23 Гост

    17 7 Отговор
    И защо като камион??? Сега, ако си купя такава нова УАЗ-ка, какво, трябва да имам С категория ли??? Хахаха!!!

    Коментиран от #24, #25

  • 24 Чеп

    18 22 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Сега ако си купиш такава нова уазка ще станеш за смях и на децата в квартала, бате!
  • 25 Random

    6 3 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Виж категориите първо.
  • 26 Random

    17 6 Отговор

    До коментар #22 от "Пешо":

    2.9е стария двигател, който по конструкция е сходен с този на Волга 24 и 21.
    Сегашният 2.7 няма нищо общо и е по-мощен, по-надежден и по-икономичен.
  • 27 Радослав

    24 4 Отговор
    Имах служебна такава, страхотен автомобил, високопроходим, стабилен, гореше около 16 л./100км. на асфалт, по черен път не знам, върви без проблем през нива след дълбока есенна оран, возил съм до 8 човека.
  • 28 Бат Мишо

    11 3 Отговор
    Старата УАЗ ка беше по добра за целите - части насякъде по страната и минава отсекъде возеше 11 човека отделение и 2 кучета - от 17 на 100 нагоре не сме я закарвали хем сме ходили на места дет пеша ще затънем с нея ....хъбовете обаче бяха ръчни и не зн къф механизъм си счупил дет вкл другия мост -ако нямаш предвид че си счупил ръка - не че не се изронваха зъбите ВЪТРЕ и не виеше ама си бачкаше предното....мисля че не говориш за ходова част на УАЗ и ГАЗ -еднакви са
  • 29 Бат Мишо

    7 3 Отговор
    говоря за ГАЗ агрономка и на УАЗ ходовите са еднакви
  • 30 Caci

    0 1 Отговор
    Zashto veche to otdavna si e taka :)
  • 31 Гошо

    12 4 Отговор
    Значи да очакваме и G класата да я категоризират като камион-нали е копие на УАЗката
  • 32 sds

    7 4 Отговор
    ИСКАМ 1 ВЕДНАГА
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Някой

    4 4 Отговор

    До коментар #33 от "МЕНГЕМЕТО":

    Не по-голямо от тебе.
  • 35 6666

    12 3 Отговор
    Култовата УАЗ-ка никога не е била автомобил а камион едва ли ще стане някога.ТВЪРДО от ОПИТ .
  • 36 ГОСТ

    3 6 Отговор

    До коментар #1 от "Манавски":

    2.7 руски мотор? предположи разхода ако на волга 24 е 15 на сто 2.4и е двигателя за 2.7 на градско за 25 мисля

    Коментиран от #40, #44, #46

  • 37 1944

    7 7 Отговор

    До коментар #1 от "Манавски":

    на тази машина в русия и казват "ковчега на мъртвеца".
  • 38 Гост

    3 6 Отговор

    До коментар #20 от "Алфа Ромео":

    Ще изтегли и Камаз,ако не се счупи и тя до счупения Камаз!:))))
  • 39 БМВ фен

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "сектант":

    Честита Баба Марта на всички!!!!
  • 40 БМВ фен

    8 0 Отговор

    До коментар #36 от "ГОСТ":

    Сам каза,Русия!!!
    Там няма значение колко гори!!!
    Трябва та върви!!!!
  • 41 Ама що за мотор е това

    3 4 Отговор
    Как 2,700 кубиков двигател с 135 коня ?

    Коментиран от #45

  • 42 УАЗКА

    3 2 Отговор
    ДА НЕ ЧУВАМ
  • 43 Юноша бледна

    1 2 Отговор

    До коментар #13 от "Жълта кола":

    Руска кола върши работа но не прави удоволствие!
  • 44 Пешо

    7 1 Отговор

    До коментар #36 от "ГОСТ":

    Волгата ми 2410 гореше 10/100 и не съм имал проблеми с нея. А за возията - страхотна беше.
  • 45 Random

    5 0 Отговор

    До коментар #41 от "Ама що за мотор е това":

    Нефорсиран. На теория би трябвало да издържа дълго, и е така, донякъде(блокът, коляновия вал и буталата издържат, главата не). Проблемите при руснаците идват от кофти металургия - меки разпред. валове които се износват бързо. Но иначе двигателят е сполучлив и държи на турбиниране и др. издевателства.
  • 46 Random

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "ГОСТ":

    Малко си пропуснал че волговия е карбуратор, а уазковия е инжекцион. Същи единия е с разпред. вал в блока и 8 клапана, а 2.7 е с два горно разположени разпред. вала и 16клапана.
  • 47 Експерт

    2 5 Отговор
    В казармата, един ден се караше, три дни ремонт, разход 20-25на 100км. Над 90км/h нищо не се чува освен мотора, за возията по - зле от камион. Не здрави, а евтини.
  • 48 Селянин

    2 10 Отговор
    Пълен боклук, като цялата руска промишленост. Тия руснаци един читав болт не могат да направят. Такива са им и ракетите и самолетите. Колкото по-далеч от Русия толкова по-добре.
  • 49 Дориан

    5 2 Отговор
    Истинските цени на един автомобил. А не като прехвалените швабски пластмасови возила. Не бива от платина да ги произвеждат. Но така е, нали някой трябва да надува тази изкуствена икономика.

    Коментиран от #50

  • 50 стоян георгиев

    4 4 Отговор

    До коментар #49 от "Дориан":

    ами купуваи ги бе!!!!що не купувате заски и лади?само мрънкяте ,колко лош е западния автомобил ама ни един от вас неще лада или уазка .тоя дарак ако го вземеш му ставаш маистор от първия ден на взимането,а до морето ще ходиш с приспиване в стара загора.пломбите също няма да ти трябват щото ще ти изпадат от вибрациите на първите 300 км.та ви пожелавам като сте толкова фенове само такива дараци да карате.те в русия ги нещат ама тук много мераклии еи.я провери колко такива са продали от уаз миналата година.цифрата е смешна ама иначе са много убави и евтини не като как беше немските пласмасови боклуци!!!!смях!
  • 51 Московский комсомолец

    2 7 Отговор
    Това недоразумение камион ли стана? Камиони са FORD F 650 , Dodge RAM big block и др. американски пикапи тип Truck, тоест- камиони!
  • 52 Петко

    0 5 Отговор

    До коментар #7 от "сектант":

    Що не го духаш бе шибан русофил.Ходи в раша да правиш свирки бе.Само Сорос ще ви оправи руски мекере.
  • 53 Пушкин

    1 4 Отговор
    Тези пиянки не спряха да пълнят планетата с боклуци. Кой още купува този кокошарник? Горките хора. Този строй съсипа милиони животи.
  • 54 МТА

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "дядо Йоцо гледа":

    Олиг*френ а какво ще кажеш за американските кадилаци и линкълни с двигатели от 5 до 8 литра, които развиват максимално 140кс и тежат над 3 тона