Отидете към основна версия

15 009 11

Парадокс: Пикапът на Great Wall се обезценява по-малко от Toyota Land Cruiser

  • китайски автомобили-
  • ликвидност

Оказва се, че и други китайски автомобили са по-ликвидни от моделите на Toyota

След проследяване на цените на употребяваните автомобили в Китай се оказва, че най-продаваните модели от марките Geely, Chery, Haval, както и Great Wall се обезценяват по-бавно, отколкото реномирани световни марки, като Toyota, например. Конкретният пример е с тригодишни автомобили. Проучването показва, че Haval F7 е по-евтин с 30,7%, Geely Coolray - с 27%, а пикапът Great Wall Wingle - само с 23% от първоначалната им цена.

В същото време в продължение на 3 години Toyota Corolla губи средно 30% от първоначалната си цена, RAV4 - 28%, а легендарният тригодишен Land Cruiser Prado - 25,5%. Струва си да се отбележи и, че що се отнася до употребявани автомобили в Китай, годината на производство на автомобила има по-голямо влияние върху цената, отколкото пробега.

Най-ликвидните модели автомобили, произведени в Китай, са пикапът Great Wall Pao, кросоувърът Geely Atlas Pro и "джипът" Haval H9. Chery Tiggo 4 и Tiggo 8 губят една трета от цената на 4-годишна възраст, а 3-годишно Chery Tiggo 7 може да бъде продадено за половината от първоначалната цена. Цената на Geely Atlas спада с 42,5% за три години.

Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 19 гласа.

Свързани новини