Преди седмица от Mercedes представиха първото хибридно AMG в историята, базирано на четиривратото купе AMG GT 63 S. Новият GT 63 S E Performance комбинира 4.0-литровият осмак на марката с електромотор, разположен на задната ос, за да достави над 800 конски сили и ускорение до 100км/ч под 3 секунди.
Въпреки, че подобна конфигурация, но с 2.0-литров двигател се очаква да задвижва новото C63 AMG, което трябва да дебютира скоро, то изглежда, че от Mercedes не смятат да продължават с разработката на такива системи или поне така заяви Маркус Шафер, член на борда отговорен за разработка и проучвания. Пред Handelsblatt той сподели, че инвестициите са направени, за да продължат да бъдат използвани.
При много производители включително и Mercedes, plug-inхибридите са използвани за по-лесно преминаване към електрическите автомобили. По-рано тази година от марката обявиха, че през 2030 година гамата им ще включва изцяло електрически модели, подобно на много европейски марки.