Главният изпълнителен директор на Mercedes Маркус Шефер разказа за възможното бъдеще на електрическите кабриолети под под марката AMG. Както отбелязва Шефер, в момента е много трудно да се създаде красив и елегантен електрически кабриолет.
Това е особено вярно на фона на факта, че търсенето на този вид транспорт постепенно намалява, отворените модели се превръщат от нишови към практически единични, където тиражът се оценява на максимум стотици.
Статистиката показва, че дори големият китайски пазар не усвоява кабриолети, техният сегмент в Поднебесната е изключително малък. Последните европейски данни също не са обнадеждаващи, за разлика от резултатите, показани преди няколко години.
Въпреки това компанията е наясно колко отворените автомобили са емоционални и привлекателни продукти за определена аудитория, така че в бъдеще може да се появи нов роудстър.
Като се има предвид пълната електрификация, към която се стреми Mercedes, този тип каросерия се разглежда предимно за спортна под марка AMG. Това решение е напълно оправдано, тъй като този отдел е точно отговорен за т.нар. „емоционални“ модели.
В същото време родителят Mercedes-Benz възнамерява да изостави няколко класически стила на каросерията наведнъж, като в това число са и кабриолетите. Това се дължи на нарастващото търсене на кросоувъри и електромобили, които затрудняват създаването на нишови елегантни автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Amin
Коментиран от #3
10:58 16.09.2021
2 Смех
Коментиран от #9
10:59 16.09.2021
3 Или
До коментар #1 от "Amin":
Нищо деуго освен истината а тя е че германците са едни бо клуци и мошеници което трябва да бъдат затрити веднъж и завинаги.Коментиран от #4
11:00 16.09.2021
4 OMEGA
До коментар #3 от "Или":
аз и това казвам че германия е мъртвец и като за мъртвец или добро или нищо !Коментиран от #5
11:06 16.09.2021
5 Китаец
До коментар #4 от "OMEGA":
То пък щото японците са цъфнали и вързали. На Mercedes нещо не им се получават електрическите модели, но поне се опитват и трупат опит, въпреки че имат страхотни инженерни екипи, въпреки че в началото разправяха колко било лесно да се произвеждат електромобили и щели да станат лидери в момента в който почнат. Очевидно не е чак толкова лесно колкото е изглеждало в началото.Toyota от друга страна, дори не се и опитват за да съберат практически опит и това ще им изиграе много лоша шега, защото въпреки лобирането им срещу електромобилите, за добро или лошо, това е бъдещето на автомобилната промишленост поне за следващите 15-20 години, докато заменят батериите с друг източник на енергия за електромоторите.
Коментиран от #6
11:19 16.09.2021
6 факт
До коментар #5 от "Китаец":
Хората отдавна са изчислили че няма толкова леснодостъпни и евтини материали за нпаравата на батерии че зареждането няма да е толкова лесно и достъпно както повечето си мислят и следователно няма ел автомобилите да имат толкова продажби.Япония катопотенциал и традиции в областта на батериите и електрониката могат да направят страхотни електрически коли щом не искат явно са си направили сметката.
И в Америка Бай дън говори небивалици за ел колите но там карат масово 5-7 литрови пикапи и така.
Коментиран от #8
11:47 16.09.2021
7 мамун
17:04 16.09.2021
8 За Toyota ли говориш
До коментар #6 от "факт":
И аз сега вземи да кажеш как всичко това се отнася за водородът? Материалите за водородните клетки леснодостъпни и евтини ли са? Зарядните за водород по-достъпни ли са и зареждането по-лесно ли е в сравнение със зареждането на електромобил? Следователно водородните повече продажби ли се очаква да имат, та Toyota се е върнала натам и обърна гръб на електромобилите?17:08 16.09.2021
9 номад
До коментар #2 от "Смех":
споко теб са те изпуснали в листа с поръчките17:22 16.09.2021