Собствениците на BMW 335d вече няма да трябва да живеят със знанието, че техният високопроизводителен дизел не може да се справи с наточените баварци с индекс M, като това се случва благодарение на новото надграждане на турбокомпресора, разработено и предлагащо се от компанията TurboZentrum. Трилитровият шестцилиндров двигател с битурбо, намиращ се в избрани модели 335d и M340d, обикновено произвежда между 315 и 335 к.с. Това са достойни за уважение цифри, но са далеч от F80-генерацията на M3 Competition, например.
Новата настройка на хибридния турбокомпресор на TurboZentrum включва оптимизирано ковано компресорно колело, което радикално подобрява мощността, реакцията и производителността. Компанията също така фрезова корпуса на компресора и като част от своите налични ъпгрейди на Етап 2 добавя подсилени лагери, подобряващи издръжливостта на турбината.
Новата настройка води до страхотните 450 к.с., вече напълно съответстващи на гореспоменатата F80 M3 Competition, като същевременно консумира много по-малко гориво и е по-евтина. Това също означава, че модел, оборудван с този модернизиран компресор, има повече мощност от три-турбо и четири-турбо дизеловите двигатели, използвани в някои други модели на BMW .
Докато 335d и M340d са фокусът на TurboZentrum при разработването на новата хибридна турбокомпресорна система, редица други модели на BMW използват същия N57 3.0-литров шестцилиндров дизелов двигател с битурбо и също могат да се възползват от същите подобрения. TurboZentrum иска за иновацията си 2 022 евро, което включва пълен пакет с хибриден турбокомпресор Stage 2. Единственият проблем е, че към момента на писане на този материал новият пакет вече беше изчерпан.