Last news in Fakti

26 Септември, 2022 15:56 7 316 19

Как да превърнем дизелово BMW в унищожител на "М-ки"

  • bmw-
  • дизел-
  • тунинг-
  • ;-
  • m

Цената на този иновативен силов тунинг е малко над 2 000 евро

Как да превърнем дизелово BMW в унищожител на "М-ки" - 1

Собствениците на BMW 335d вече няма да трябва да живеят със знанието, че техният високопроизводителен дизел не може да се справи с наточените баварци с индекс M, като това се случва благодарение на новото надграждане на турбокомпресора, разработено и предлагащо се от компанията TurboZentrum. Трилитровият шестцилиндров двигател с битурбо, намиращ се в избрани модели 335d и M340d, обикновено произвежда между 315 и 335 к.с. Това са достойни за уважение цифри, но са далеч от F80-генерацията на M3 Competition, например.

Новата настройка на хибридния турбокомпресор на TurboZentrum включва оптимизирано ковано компресорно колело, което радикално подобрява мощността, реакцията и производителността. Компанията също така фрезова корпуса на компресора и като част от своите налични ъпгрейди на Етап 2 добавя подсилени лагери, подобряващи издръжливостта на турбината.

Новата настройка води до страхотните 450 к.с., вече напълно съответстващи на гореспоменатата F80 M3 Competition, като същевременно консумира много по-малко гориво и е по-евтина. Това също означава, че модел, оборудван с този модернизиран компресор, има повече мощност от три-турбо и четири-турбо дизеловите двигатели, използвани в някои други модели на BMW .

Докато 335d и M340d са фокусът на TurboZentrum при разработването на новата хибридна турбокомпресорна система, редица други модели на BMW използват същия N57 3.0-литров шестцилиндров дизелов двигател с битурбо и също могат да се възползват от същите подобрения. TurboZentrum иска за иновацията си 2 022 евро, което включва пълен пакет с хибриден турбокомпресор Stage 2. Единственият проблем е, че към момента на писане на този материал новият пакет вече беше изчерпан.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Макарон

    33 1 Отговор
    Нека да вървят колите, но в градски условия и по републиканската пътна мрежа да се карат спрямо правилата и отговорно, пък на писта да се силят колкото могат!
  • 2 Никак!

    15 39 Отговор
    Дизела е за печката! Пуши цапа трака киха хърка ако ще да е 1000 коня!
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 666

    17 12 Отговор
    Звучи добре, но и без тунинг едвам карат 200 000 да не кажа 100 000. Ако говорихме за 4.2tdi няма лошо.
  • 5 АБИнзон Крузо

    17 5 Отговор
    Атомобилна марка котирана от чалгата.
    Айде плюйте малки ми чалгарчета.

    Коментиран от #7

  • 6 арбайт махт фрей

    24 3 Отговор
    След този тунинг само ще хвърля повече сажди и черен дим.

    Който иска състезателна кола, не си взима дизел.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Кирпича

    3 2 Отговор
    Турбо чарджърите им са с много кратък живот .
  • 10 Джуган

    25 4 Отговор
    Всеки който поне малко разбира от автомобили знае, че М3 не е просто БМВ с повече коне, а комбинация от мощност, окачване, спирачки, звук, пътно поведение и пр. Дизел с по голямо турбо, чип и дебел ауспух бълващ черни облаци дим като го настъпиш и с които да дрифтиш по стъкления софийски асфалт е мечтата на всяко селянче, а и на тия дето ги защитава БХК.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Равносметка

    14 12 Отговор
    Дизела е обречен за пенсионерско каране нискооборотен двг въртящ момент да но не и мощност става за редосеялки къде го бутат при спортните коли обаче остава мистерия
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 ти да видиш

    7 1 Отговор
    и колко време ще живее с това "иновативоно подобрение"

    Коментиран от #15

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Кирпича

    5 4 Отговор
    Няма шансове пред една пипната сивик от 90 тте , поне на права линия.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Един

    2 2 Отговор
    Дизелите ако са без тея турбини, дето от завода надуват над 2 бара, са си едни ЮМЗ-та. А една бензинова кола, ако е надута с турбо на 2 бара, резултата ще е в пъти над мощността на дизела, съответно за вървене - да не говорим. Дизела е за камиони и тежка техника, където трябва да има висок въртящ момент в ниски обороти и сравнително нисък разход - това е! За кола и за вървене - бензин, ако е и с турбо - още по-добре! Казано е - дизел бегачка нема!!!