Според скорошно проучване на American Trucks, половината от анкетираните американци смятат, че Tesla има най-доброто и най-разпознаваемо лого сред големите автомобилни производители.
Логото на компанията обаче заема трето място, като се нарежа зад емблемите на BMW (61%) и Audi (51%) и пред тези на Toyota (46%) и Honda (44%). Това сочи проучване, направено от Autoevolution .
Tesla има едно от най-известните и най-обичаните лога сред големите производители на автомобили. Въпреки факта, че това е сравнително нова марка, тя стана по-разпознаваема именно заради емблемата си, при това повече от доказани автомобилни производители.
В същото време, за разлика от други компании, Tesla не харчи огромни суми за реклама, се отбелязва в проучването. Експертите отдават разпознаваемостта на емблемата и на факта, че е изработена в минималистичен стил.
Освен това по време на проучването респондентите са помолени да нарисуват емблеми на производителите на автомобили по памет. Тук те бяха по-малко точни в представянето на марката Tesla в сравнение с емблемите на други автомобилни компании.
Най-запомнящите се марки в автомобилната индустрия са тези на BMW, Subaru и Nissan. Следват марките Ford, Kia и Chevrolet. Интересно е да се отбележи, че повечето от рисунките включват старото лого на Kia, а емблемата на Mercedes-Benz е извън челната десетка.