Агрегаторът на автомобилни обяви iSeeCars направи поредното интересно проучване, което този път показва собствениците на кои марки коли са най-лоялни към превозните си средства.
Става дума за списък с модели, които най-често остават в едни и същи ръце 15 или повече години след покупката. Прави впечатление, че предпочитанията са основно към японските марки.
За да направи крайното подреждане от ISeeCars анализират базата данни за продажбите на повече от 660 000 превозни средства, произведени през периода 1981 - 2005 година и които са препродадени през 2020-а.
Що се отнася до резултатите от общата статистика за отделните марки, в тази любопитна класация местата са разпределени по следния начин: 1. Toyota (9,8%), 2. Honda (8,1%), 3. Subaru (8,0%) и 4. Mazda (6,3%).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 АМОНИКЕ ОТ НИГЕРИЯ
13:19 13.03.2021
2 jар
Коментиран от #5, #9, #28
13:19 13.03.2021
3 NikNay
13:19 13.03.2021
4 Бай Джап
Коментиран от #30, #42
13:26 13.03.2021
5 ЕU D
До коментар #2 от "jар":
Японската кола е скучна ,не мога да карам такава повече от ден два,има скъпи части ,направена е от супер тънка ламарина ,ръждясва и вътре е не луксозна ,общо взето е за хора с много компромисиКоментиран от #8, #10, #16, #25, #31, #45, #52
13:28 13.03.2021
6 С.С
13:29 13.03.2021
7 Имах Тойота
13:29 13.03.2021
8 Солчица
До коментар #5 от "ЕU D":
Затова ще си караш немската премиум марка и ще си плащаш кат поп за тарикатлъка.Коментиран от #13, #17
13:30 13.03.2021
9 перничанин
До коментар #2 от "jар":
Не е точно така. Зомбирани има много, но най-гласовите са феновете на Хонда, BMW и VW. Карам Тойота от нова и съм доволен от нея, това не ми пречи да се заглеждам по по-новите Пасати.Харесват ми и новите Хонда HR-V. Двоумя се, но следващата ми кола вероятно ще е една от двете. Не ми се дават пари за "премиум".13:34 13.03.2021
10 jар
До коментар #5 от "ЕU D":
Изглежда,че робуваш на много стари предразсъдъци от времето когато по беседките пред панелките разни "професори" обясняваха как двигателите на японските коли са "капсуловани" и не могат да се ремонтират а за ръждата също си в грешка защото този проблем го решиха доста преди Опел и Форд.Коментиран от #12, #33
13:34 13.03.2021
11 Щом си доволен
Коментиран от #18, #20
13:35 13.03.2021
12 Хей Мишок
До коментар #10 от "jар":
Нямам предрасъдаци ,живея в къща ,и японски автомобил си купих 1990г и го по познвам добре технически .Каква японка караш ,и с какво ще ме убедиш да си купя японска кола и коя да е тя .13:59 13.03.2021
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Имам Мазда 6
Коментиран от #19
14:08 13.03.2021
15 Муцабиши
14:26 13.03.2021
16 ддд
До коментар #5 от "ЕU D":
Да хората си скучаят с такива коли 15 години, но бай ганьо разбира повече налиии?14:29 13.03.2021
17 Случаен
До коментар #8 от "Солчица":
Преувеличавате с цените на немските. Иначе не е проблем като колата е по-комфортна, бърза и по-удобна като цяло.14:30 13.03.2021
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Пунта Мара
До коментар #14 от "Имам Мазда 6":
Имам 2 тойоти на 15 и 20 год. От 5 години в БГ. Преди това в Италия. Нула проблеми, нула ръжда. Бензин, масла, филтри, накладки, пера за чистачки. За Мазда про блум е ръждата. За новите не знам. Да, вярно е- немските да по-луксозни, на в по-висок клас. В същия клас - не. Категорично. Имал съм немски, френски, италиански14:44 13.03.2021
20 Чичо Гошо
До коментар #11 от "Щом си доволен":
А на МО.де.ратора някой му та.ко.ва жената в момента14:46 13.03.2021
21 Rado
14:47 13.03.2021
22 Групова класацията
Коментиран от #23, #34, #38
14:50 13.03.2021
23 Леля Цецка
До коментар #22 от "Групова класацията":
Я си представете моята лъскава тойота Ярис на 80. 000 км и на 15г как ще изглежда в Куба. Всичко е относително.14:52 13.03.2021
24 Rado
14:52 13.03.2021
25 Mitsubishi
До коментар #5 от "ЕU D":
Личи си че никога не си се качвал или карал японска кола. Просто върви в някой дилър и се запиши за тест драйф, безплатно каране. Покрай някоя японска кола, после влез в Интернет в някой сайт за авточасти и провери колко струват частите за японските коли и после ги сравни с частите за немските коли, тогава пиши тъпите ти и неуместни коментари.15:30 13.03.2021
26 винкел
Коментиран от #29
16:10 13.03.2021
27 Asd
След това взех от брат ми едно ипсилоче купено на 6 месеца че на него му омаля, което още карам.
Към днешна дата Алфата се кара единствено на ретро състезания и изложения.
От моя гледна точка е много по-разумно ако имаш читава кола да си я поддържаш, отколкото да сменяш на всеки 5-8 години.
16:18 13.03.2021
28 Хайл
До коментар #2 от "jар":
Абсолютно си прав16:45 13.03.2021
29 Хайл
До коментар #26 от "винкел":
Как да го смениш като никой не го иска-стои ти като грозна женаКоментиран от #35
16:47 13.03.2021
30 Хайл
До коментар #4 от "Бай Джап":
1-Ваг2-бмв
3-мерцедес
Коментиран от #41
16:49 13.03.2021
31 Хайл
До коментар #5 от "ЕU D":
Ти кога си ремонтирал японска-скъпи части но НЕ СЕ РАЗВАЛЯТ,не са като ширпотребата на "немските премиуми"...сменяш маслото на немската заедно с предницата,карета,маншони и къде що има тампони16:52 13.03.2021
32 шумахер
17:03 13.03.2021
33 Петър
До коментар #10 от "jар":
Не бяха прави. Могат да се ремонтират и то често.Коментиран от #37
17:49 13.03.2021
34 Петър
До коментар #22 от "Групова класацията":
Е как ги сменят на 7 год, пък тук пристигат на 15?17:51 13.03.2021
35 винкел
До коментар #29 от "Хайл":
Искат го в "Надин" и други го искат ама Аз не го давам.18:23 13.03.2021
36 стъкмистика
Коментиран от #43
18:28 13.03.2021
37 Хайл
До коментар #33 от "Петър":
Бъркаш с немския двигател,дори мерцедес с легендарните двигатели ползват японски и френски /пикапа и ситан/18:37 13.03.2021
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Дупнишкия
19:43 13.03.2021
40 Гост
20:47 13.03.2021
41 Коментара
До коментар #30 от "Хайл":
Имал съм Италианска, Японска и Германски коли последната Ауди.... мисля следващата живот и здраве да е пак Ауди. А ти?!20:49 13.03.2021
42 Сакън не думай
До коментар #4 от "Бай Джап":
"Сектанта"а прочете,а си е метнал въжето.... Само,не знам,на кой Че завещае неубиваемиЬО Дъстър???21:59 13.03.2021
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Plameni
09:38 14.03.2021
45 Каракольо
До коментар #5 от "ЕU D":
Разбира се ,че е скучна щом не трябва да видиш над отвореният капак с двете си леви ръце и да ремонтираш. За тебе има ефтинджос немски ръждясали на дебело ламариниКоментиран от #49
11:46 14.03.2021
46 free man
12:00 14.03.2021
47 Гошко
12:08 14.03.2021
48 Лудогорец 9
12:26 14.03.2021
49 EU D
До коментар #45 от "Каракольо":
Голямо хранене храните и много сте компетентни .А аз просто споделям ,а на теб много обиждащо мнение ,познаваш ли ме ,че така ми говориш.И защо трябва да харесвам японски коли ,те са джендари ,виж ако имах нужда от джип за полето или за село бих се замислил12:36 14.03.2021
50 Hellish
Две Хонди съм имал но двуколесни, с тях много проблеми с електрониката.
Отделно съм карал поне още 20 автомобила от различни марки.
Високия клас независимо от марката и държавата е по-тиха, комфортна, стабилна и всичко е в по.
Та излишен спор, карайте си колите, дано нямате ядове и не си тровете нервите със спорове. Всеки е убеден, че неговото е по-добро. Дали е така, няма значение, важното е, че си живее доволен в неговия си филм
14:56 14.03.2021
51 Един
08:55 15.03.2021
52 Крали марко
До коментар #5 от "ЕU D":
Даам, доста собственици на швабски коли, с подобно на твоето мнение вече плакаха! Цитирам ти ремонти на Ауди А6 2014 г. 3000 TDI: рециклиране на фар - 1100 лв, два пъти ремонт на скорости до момента - по 3500 лв. (Колата е на 500 000), 2 тампона на двигател - 1400 лв. , смяна ангренаж - 3000 лв. Това са само “дреболийки”, които ми дойдоха на ум в момента. И за да не започне удобното оправдание, че е нов внос колата от Горубляне, ще кажа, че не е! Докарана е лично 3 годишна от Германия, от представителство на 180 000 км. и поддръжката й е безкомпромисна.Карам лична японска кола, произведена 2006 г., която има повече екстри от аудито и си сменям сам крушката на фара - ксенон със следене на пътя и автоматично регулиране по височина, пълното обслужване, включващо - смяна ангренаж, водна помпа, свещи 6 БР., масло двигател, скоростна кутия, раздатка, заден диференциал, пистов ремък, ми излезе 850 лв. всичко оригинално, смяна два тампона двигател 500 лв. Да не говорим, че вътре е в пъти по комфортна и уютна от прехваления ВАГ “премиум”. Няма да казвам марка и модел за да не се зараждат излишни спорове. Много сте ми интересни тая странна порода, дето ми сравнявате Мерцедес, БМВ и Ауди с Тойота, Хонда, Нисан и т.н. Адекватното им сравнение би било с коли от същия клас и ценови сегмент, ама така ви е по-удобно и се чувствате убедителни.
10:19 21.03.2021
53 Зайко Байко многознайко
12:46 21.10.2024