Last news in Fakti

13 Март, 2021 13:15 15 174 52

Собствениците на кои марки са най-лоялни към превозните си средства

  • автомобили-
  • марки-
  • лоярност
Собствениците на кои марки са най-лоялни към превозните си средства - 1
Снимка: Shutterstock

Агрегаторът на автомобилни обяви iSeeCars направи поредното интересно проучване, което този път показва собствениците на кои марки коли са най-лоялни към превозните си средства.

Става дума за списък с модели, които най-често остават в едни и същи ръце 15 или повече години след покупката. Прави впечатление, че предпочитанията са основно към японските марки.

За да направи крайното подреждане от ISeeCars анализират базата данни за продажбите на повече от 660 000 превозни средства, произведени през периода 1981 - 2005 година и които са препродадени през 2020-а.

Що се отнася до резултатите от общата статистика за отделните марки, в тази любопитна класация местата са разпределени по следния начин: 1. Toyota (9,8%), 2. Honda (8,1%), 3. Subaru (8,0%) и 4. Mazda (6,3%).


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 21 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 АМОНИКЕ ОТ НИГЕРИЯ

    4 15 Отговор
    ТОВА НА СНИМКАТА КОЛИТЕ НА БГ ПОЛИТИЦИ ЛИ Е ?!😂😂😂
  • 2 jар

    111 43 Отговор
    Японските марки винаги са ценени от собствениците си заради високото качество и надеждност а който не притежава такава обикновено се отнася със злоба и завист към тях.

    Коментиран от #5, #9, #28

  • 3 NikNay

    20 23 Отговор
    Вие тук само страницата ли пълните с тъмни и безсмислени статистики ?
  • 4 Бай Джап

    57 9 Отговор
    Защо ли само японски марки то в правилния ред ;) Интеррсна би била анкета "на кои потребители им иде да се самоубият заради марката" ;))

    Коментиран от #30, #42

  • 5 ЕU D

    51 69 Отговор

    До коментар #2 от "jар":

    Японската кола е скучна ,не мога да карам такава повече от ден два,има скъпи части ,направена е от супер тънка ламарина ,ръждясва и вътре е не луксозна ,общо взето е за хора с много компромиси

    Коментиран от #8, #10, #16, #25, #31, #45, #52

  • 6 С.С

    48 3 Отговор
    Само за двама фена знам, че умират за любимата си марка автомобил. С нея лягат, с нея стават и надлъж и шир си я хвалят. Единия е "Рено фен" , а другия.....знаем го всички тук.
  • 7 Имах Тойота

    32 49 Отговор
    Чисто нова .Всички екстри за модела.Махнах я на 3тата година Дървена талига.
  • 8 Солчица

    56 14 Отговор

    До коментар #5 от "ЕU D":

    Затова ще си караш немската премиум марка и ще си плащаш кат поп за тарикатлъка.

    Коментиран от #13, #17

  • 9 перничанин

    22 6 Отговор

    До коментар #2 от "jар":

    Не е точно така. Зомбирани има много, но най-гласовите са феновете на Хонда, BMW и VW. Карам Тойота от нова и съм доволен от нея, това не ми пречи да се заглеждам по по-новите Пасати.Харесват ми и новите Хонда HR-V. Двоумя се, но следващата ми кола вероятно ще е една от двете. Не ми се дават пари за "премиум".
  • 10 jар

    54 9 Отговор

    До коментар #5 от "ЕU D":

    Изглежда,че робуваш на много стари предразсъдъци от времето когато по беседките пред панелките разни "професори" обясняваха как двигателите на японските коли са "капсуловани" и не могат да се ремонтират а за ръждата също си в грешка защото този проблем го решиха доста преди Опел и Форд.

    Коментиран от #12, #33

  • 11 Щом си доволен

    24 2 Отговор
    Карай си и да не ти дреме .Жена ми ги сменя. ..Все нещо друго търси .Аз ползвам докато има ресурс и не ми носи ядове.На над 60 съм така че имам опит.

    Коментиран от #18, #20

  • 12 Хей Мишок

    3 20 Отговор

    До коментар #10 от "jар":

    Нямам предрасъдаци ,живея в къща ,и японски автомобил си купих 1990г и го по познвам добре технически .Каква японка караш ,и с какво ще ме убедиш да си купя японска кола и коя да е тя .
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Имам Мазда 6

    19 26 Отговор
    Повече от 15 години. Много исках да я продам. Непродаваема е. Изгни цялата. Не знам кое повече гори - бензин или масло. Електрониката е щета тотал, уж разбирали японците. Няма система или възел без проблем. Не знам кой и по-какви критерии е правил тази класация, не съм карал тойота и Хонда. Имам и друга кола, няма да споменавам марката. Имал съм и други автомобили преди. Категорично не съм съгласен с класацията по отношение на маздата.

    Коментиран от #19

  • 15 Муцабиши

    17 4 Отговор
    къде е в класацията? Моето паджеро подхвана 21-вата си година...
  • 16 ддд

    22 12 Отговор

    До коментар #5 от "ЕU D":

    Да хората си скучаят с такива коли 15 години, но бай ганьо разбира повече налиии?
  • 17 Случаен

    11 8 Отговор

    До коментар #8 от "Солчица":

    Преувеличавате с цените на немските. Иначе не е проблем като колата е по-комфортна, бърза и по-удобна като цяло.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Пунта Мара

    23 4 Отговор

    До коментар #14 от "Имам Мазда 6":

    Имам 2 тойоти на 15 и 20 год. От 5 години в БГ. Преди това в Италия. Нула проблеми, нула ръжда. Бензин, масла, филтри, накладки, пера за чистачки. За Мазда про блум е ръждата. За новите не знам. Да, вярно е- немските да по-луксозни, на в по-висок клас. В същия клас - не. Категорично. Имал съм немски, френски, италиански
  • 20 Чичо Гошо

    16 2 Отговор

    До коментар #11 от "Щом си доволен":

    А на МО.де.ратора някой му та.ко.ва жената в момента
  • 21 Rado

    12 11 Отговор
    От бюджетните марки лоялни са Kia, Hyundai & Rneault / Dacia.
  • 22 Групова класацията

    11 9 Отговор
    Богатите нации сменят колите на 5-7 години

    Коментиран от #23, #34, #38

  • 23 Леля Цецка

    14 3 Отговор

    До коментар #22 от "Групова класацията":

    Я си представете моята лъскава тойота Ярис на 80. 000 км и на 15г как ще изглежда в Куба. Всичко е относително.
  • 24 Rado

    35 7 Отговор
    Най-добрата премиум марка е Lexus. Те знаят как да се грижат за своите клиенти. Lexus сега е това, което BMW беше преди.
  • 25 Mitsubishi

    46 3 Отговор

    До коментар #5 от "ЕU D":

    Личи си че никога не си се качвал или карал японска кола. Просто върви в някой дилър и се запиши за тест драйф, безплатно каране. Покрай някоя японска кола, после влез в Интернет в някой сайт за авточасти и провери колко струват частите за японските коли и после ги сравни с частите за немските коли, тогава пиши тъпите ти и неуместни коментари.
  • 26 винкел

    9 14 Отговор
    15години глупости "Голфа" не се сменя никога!

    Коментиран от #29

  • 27 Asd

    34 1 Отговор
    До 2010 ежедневно ползвах Алфа закупена 1993г. 93'та Алфата беше на 9г.
    След това взех от брат ми едно ипсилоче купено на 6 месеца че на него му омаля, което още карам.
    Към днешна дата Алфата се кара единствено на ретро състезания и изложения.
    От моя гледна точка е много по-разумно ако имаш читава кола да си я поддържаш, отколкото да сменяш на всеки 5-8 години.
  • 28 Хайл

    15 2 Отговор

    До коментар #2 от "jар":

    Абсолютно си прав
  • 29 Хайл

    16 3 Отговор

    До коментар #26 от "винкел":

    Как да го смениш като никой не го иска-стои ти като грозна жена

    Коментиран от #35

  • 30 Хайл

    11 29 Отговор

    До коментар #4 от "Бай Джап":

    1-Ваг
    2-бмв
    3-мерцедес

    Коментиран от #41

  • 31 Хайл

    25 8 Отговор

    До коментар #5 от "ЕU D":

    Ти кога си ремонтирал японска-скъпи части но НЕ СЕ РАЗВАЛЯТ,не са като ширпотребата на "немските премиуми"...сменяш маслото на немската заедно с предницата,карета,маншони и къде що има тампони
  • 32 шумахер

    21 8 Отговор
    Наистина ми писна да си карам тойотата , защото нищо не се чупи , а преди това с реното ,винаги бях на макс все едно ,че съм пил 2-3 редбула !
  • 33 Петър

    5 5 Отговор

    До коментар #10 от "jар":

    Не бяха прави. Могат да се ремонтират и то често.

    Коментиран от #37

  • 34 Петър

    14 2 Отговор

    До коментар #22 от "Групова класацията":

    Е как ги сменят на 7 год, пък тук пристигат на 15?
  • 35 винкел

    7 0 Отговор

    До коментар #29 от "Хайл":

    Искат го в "Надин" и други го искат ама Аз не го давам.
  • 36 стъкмистика

    10 14 Отговор
    Японските боклуци в САЩ са евтини и бедните купуват от тях. Тук в Европа се купува ренде на север и Фиат на юг.

    Коментиран от #43

  • 37 Хайл

    7 9 Отговор

    До коментар #33 от "Петър":

    Бъркаш с немския двигател,дори мерцедес с легендарните двигатели ползват японски и френски /пикапа и ситан/
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Дупнишкия

    1 2 Отговор
    Язе сън си язе.Флупав и емоционално ощетен.
  • 40 Гост

    3 1 Отговор
    Преброили сте фанатиците ли?
  • 41 Коментара

    4 10 Отговор

    До коментар #30 от "Хайл":

    Имал съм Италианска, Японска и Германски коли последната Ауди.... мисля следващата живот и здраве да е пак Ауди. А ти?!
  • 42 Сакън не думай

    6 0 Отговор

    До коментар #4 от "Бай Джап":

    "Сектанта"а прочете,а си е метнал въжето.... Само,не знам,на кой Че завещае неубиваемиЬО Дъстър???
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Plameni

    6 2 Отговор
    Аз като съм сменил 25 мерцедеса, не съм ли лоялен на марката
  • 45 Каракольо

    5 2 Отговор

    До коментар #5 от "ЕU D":

    Разбира се ,че е скучна щом не трябва да видиш над отвореният капак с двете си леви ръце и да ремонтираш. За тебе има ефтинджос немски ръждясали на дебело ламарини

    Коментиран от #49

  • 46 free man

    6 0 Отговор
    Повечето хора се привързват към една марка,въпреки,че може да им създава проблеми-като в семейството.За мен е необяснимо,как след развод се връщат при същият/та/?!Имам мнооогогодишен опит и съм се спрял на"скучните"и здрави"Тойота" и...."Мерцедес".А и стова са известни,а французите -с френската любов,за което нямам нищо против!Кой каквото може...
  • 47 Гошко

    10 0 Отговор
    Карам си 25 годишната мазда и хич не ми е зле, супер си е колата за тези години и километри. Имам ли възможност - пак японско, ако може и ново да е, ще е супер. Та всеки си е сам господар на джоба и сам преценява на кой и по какво да си харчи парите...
  • 48 Лудогорец 9

    8 3 Отговор
    от 2018 декември притежавам чисто нова мазда 3 G165 и досега бях карал само немски марки марки и за две години изминах 110 000 км с маздата и това което си направих като извод,е че вече никога няма да си купя немска марка докато не започнат да правят колите си по-достъпни и по-издръжливи ! И никого не искам да ангажирам с моя избор кой каквото си му е кеф.
  • 49 EU D

    2 5 Отговор

    До коментар #45 от "Каракольо":

    Голямо хранене храните и много сте компетентни .А аз просто споделям ,а на теб много обиждащо мнение ,познаваш ли ме ,че така ми говориш.И защо трябва да харесвам японски коли ,те са джендари ,виж ако имах нужда от джип за полето или за село бих се замислил
  • 50 Hellish

    20 0 Отговор
    Немска, френска, японска, все таз. Важното е да ти е читава колата. Карам БМВ, имал съм Ситроен, Мазда, Фиат, Пасат, Голф, Омега, Кадет сигурно изтървам някоя от гробниците. Ситоена най-много ми харесваше. На хидравлично окачване, мечта. БМВ-то не може да му се закачи грам като возия.
    Две Хонди съм имал но двуколесни, с тях много проблеми с електрониката.
    Отделно съм карал поне още 20 автомобила от различни марки.
    Високия клас независимо от марката и държавата е по-тиха, комфортна, стабилна и всичко е в по.
    Та излишен спор, карайте си колите, дано нямате ядове и не си тровете нервите със спорове. Всеки е убеден, че неговото е по-добро. Дали е така, няма значение, важното е, че си живее доволен в неговия си филм
  • 51 Един

    0 1 Отговор
    Това демокрацията гледай какви извращения докара : "лоялен" към собственността си?! Какво е това ? Радо , "лоялност" е термин който трябва да научиш какво значи и как се употребява!
  • 52 Крали марко

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "ЕU D":

    Даам, доста собственици на швабски коли, с подобно на твоето мнение вече плакаха! Цитирам ти ремонти на Ауди А6 2014 г. 3000 TDI: рециклиране на фар - 1100 лв, два пъти ремонт на скорости до момента - по 3500 лв. (Колата е на 500 000), 2 тампона на двигател - 1400 лв. , смяна ангренаж - 3000 лв. Това са само “дреболийки”, които ми дойдоха на ум в момента. И за да не започне удобното оправдание, че е нов внос колата от Горубляне, ще кажа, че не е! Докарана е лично 3 годишна от Германия, от представителство на 180 000 км. и поддръжката й е безкомпромисна.
    Карам лична японска кола, произведена 2006 г., която има повече екстри от аудито и си сменям сам крушката на фара - ксенон със следене на пътя и автоматично регулиране по височина, пълното обслужване, включващо - смяна ангренаж, водна помпа, свещи 6 БР., масло двигател, скоростна кутия, раздатка, заден диференциал, пистов ремък, ми излезе 850 лв. всичко оригинално, смяна два тампона двигател 500 лв. Да не говорим, че вътре е в пъти по комфортна и уютна от прехваления ВАГ “премиум”. Няма да казвам марка и модел за да не се зараждат излишни спорове. Много сте ми интересни тая странна порода, дето ми сравнявате Мерцедес, БМВ и Ауди с Тойота, Хонда, Нисан и т.н. Адекватното им сравнение би било с коли от същия клас и ценови сегмент, ама така ви е по-удобно и се чувствате убедителни.