Отидете към основна версия

5 023 8

Ново Mitsubishi L200: здрав дизайн и мощна рама

  • mitsubishi-
  • triton-
  • l200-
  • пикап

Премиерата на модела се състоя в Тайланд - където пикапът се продава под името Triton

Mitsubishi представи шестото поколение пикап L200. L200, известен също като Triton, запазва дизайна си на рама със смяната на поколението, но въпросното шаси вече е ново - то е по-здраво и по-твърдо от това на своя предшественик. Освен това пикапът е преработен с нов, по-мощен дизелов двигател. Но модерни опции, като цифрово табло и чувствителни на допир сензорни бутони, не са предвидени за Triton.

Петото поколение L200 е на пазара от 2014 г., а през 2018 г. премина през фейслифт. Сега се подготвя за пускане шестото поколение на пикапа, което е лесно да се различи от предшественика му: има по-брутално ъгловато тяло, увеличена решетка на радиатора и нова двустепенна оптика. В самата компания новата концепция за дизайн се нарича Beast Mode („зверски режим“).

Новият L200/Triton превъзхожда модела от пето поколение във всички отношения - той е по-висок, по-дълъг и по-широк, а разстоянието между осите също е увеличено. Каросерията е станала по-здрава поради използването на стомана със свръхвисока якост, а рамата също е станала по-здрава: устойчивостта на усукване се е увеличила с 60 процента, а твърдостта на огъване с 40 процента. Предната част на пикапа е с независимо окачване на двойни напречни носачи, а отзад е цял мост и пружини. Задните спирачки на Triton обаче си остават барабанни.

В салона все още има аналогов инструментален панел и изобилие от физически бутони, докато самата кабина е станала по-просторна, а в декорацията вече е използвана по-добра пластмаса. Качеството на материалите за тапицерия също се е подобрило.

"Шестият" L200/Triton ще се предлага с нов дизелов двигател, който дебютира за първи път миналата година на Nissan Caravan. Това е 2.4-литров агрегат, който се предлага в три варианта на мощност - 150 конски сили, 184 конски сили и 204 конски сили, като преди това пикапът нямаше модификация с 204 конски сили. Агрегатът работи с шестстепенна механична трансмисия или с шестстепенна автоматична скоростна кутия Jatco.

Задвижване - задно или 4х4. Освен това има две версии със задвижване на всички колела: задвижване на всички колела Easy Select 4WD и Super Select 4WD-II с централен диференциал (разпределя сцеплението в съотношение 40:60 в полза на задната ос), редуктор и няколко режима на работа за различни видове покритие.

Друга иновация е системата AYC (Active Yaw Control), която спира вътрешното предно колело на завоя, за да намали радиуса на завиване. В иновацията са налични и електрически сервоусилител на волана, адаптивен круиз контрол и набор от електронни асистенти, включително система за поддържане на лентата.

Първият пазар за шестото поколение Mitsubishi Triton е Тайланд - там също има фабрика, в която се произвеждат японските пикапи. През 2024 г. моделът ще се появи в Япония, а след това и на останалите пазари.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 14 гласа.

Свързани новини