Mitsubishi представи шестото поколение пикап L200. L200, известен също като Triton, запазва дизайна си на рама със смяната на поколението, но въпросното шаси вече е ново - то е по-здраво и по-твърдо от това на своя предшественик. Освен това пикапът е преработен с нов, по-мощен дизелов двигател. Но модерни опции, като цифрово табло и чувствителни на допир сензорни бутони, не са предвидени за Triton.
Петото поколение L200 е на пазара от 2014 г., а през 2018 г. премина през фейслифт. Сега се подготвя за пускане шестото поколение на пикапа, което е лесно да се различи от предшественика му: има по-брутално ъгловато тяло, увеличена решетка на радиатора и нова двустепенна оптика. В самата компания новата концепция за дизайн се нарича Beast Mode („зверски режим“).
Новият L200/Triton превъзхожда модела от пето поколение във всички отношения - той е по-висок, по-дълъг и по-широк, а разстоянието между осите също е увеличено. Каросерията е станала по-здрава поради използването на стомана със свръхвисока якост, а рамата също е станала по-здрава: устойчивостта на усукване се е увеличила с 60 процента, а твърдостта на огъване с 40 процента. Предната част на пикапа е с независимо окачване на двойни напречни носачи, а отзад е цял мост и пружини. Задните спирачки на Triton обаче си остават барабанни.
В салона все още има аналогов инструментален панел и изобилие от физически бутони, докато самата кабина е станала по-просторна, а в декорацията вече е използвана по-добра пластмаса. Качеството на материалите за тапицерия също се е подобрило.
"Шестият" L200/Triton ще се предлага с нов дизелов двигател, който дебютира за първи път миналата година на Nissan Caravan. Това е 2.4-литров агрегат, който се предлага в три варианта на мощност - 150 конски сили, 184 конски сили и 204 конски сили, като преди това пикапът нямаше модификация с 204 конски сили. Агрегатът работи с шестстепенна механична трансмисия или с шестстепенна автоматична скоростна кутия Jatco.
Задвижване - задно или 4х4. Освен това има две версии със задвижване на всички колела: задвижване на всички колела Easy Select 4WD и Super Select 4WD-II с централен диференциал (разпределя сцеплението в съотношение 40:60 в полза на задната ос), редуктор и няколко режима на работа за различни видове покритие.
Друга иновация е системата AYC (Active Yaw Control), която спира вътрешното предно колело на завоя, за да намали радиуса на завиване. В иновацията са налични и електрически сервоусилител на волана, адаптивен круиз контрол и набор от електронни асистенти, включително система за поддържане на лентата.
Първият пазар за шестото поколение Mitsubishi Triton е Тайланд - там също има фабрика, в която се произвеждат японските пикапи. През 2024 г. моделът ще се появи в Япония, а след това и на останалите пазари.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Смех
08:51 27.07.2023
2 Джуган
09:02 27.07.2023
3 Румен
Коментиран от #4
15:27 27.07.2023
4 Буха ха
До коментар #3 от "Румен":
Славчев изригна: Пикап с мощна рамаКоментиран от #8
19:08 27.07.2023
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Митсубиши
09:00 28.07.2023
7 Дърт Пръч
03:15 29.07.2023
8 Никси
До коментар #4 от "Буха ха":
ко ви е смешно и на ваз двамата , ако не знаете пикапите и всъдеходите са повечето на шаси , Радо е искал да напише по скоро здрава рама , вие видели ли сте как на Нисан Навара му се прекъшва шасито и то по точно от самото му гниене точно между кабината и товарния отсег , май не може би , точно по този повод пикапите ги правят със здрави шасита (рами) поради факта че може да возят товар полезен и да не се огъват когато някой си го кара по пресечен терен или на офроууд или да дърпа каравана , и тук не става въпрос само за в България а по целия свят , кой за каквото го използва !!!.22:44 01.08.2024