Втори пореден ден продължи сагата с клиентите на нискотарифния авиопревозвач Wizz Air. Вчера 25 пътници не бяха пуснати на борда на самолета за Лондон, поради т.нар. overbooking, а именно продаване на повече самолетни билети, отколкото е броят на местата в машината. Както Факти.бг писа, част от пътниците бяха превозени с втория редовен за вчерашния ден полет до британката столица на нискотарифната авиокомпания. Оказва се, че част от тях, предвидени за втория полет, също са свалени от самолета, за да могат да бъдат качени чакащите от първия.
„Дадохме нашите две места на една жена, която трябваше да отиде в болница, тя просто се разплака, защото нямаше да може да стигне на време”, казва пред bTV Цветелина, която трябвало да кацне в Лондон сутринта.
Клиентите на авиокомпанията недоумяват как се свалят пътници на тото принцип. Очевидци твърдят, че по време на проблема не е имало представител на Wizz Air. „Казаха, ако искам да разговарям с представител на компанията, да пътувам до Унгария”, споделя една от потърпевшите.