Главният прокурор Сотир Цацаров се е самосезирал по казуса за заместник - министъра на транспорта.
Той е разпоредил незабавна проверка на Софийска градска прокуратура.
Ще се снемат обяснения от народния представител от БСП Георги Свиленски, както и от самия Ангел Попов, заместник - министър на транспорта.
Проверката ще иска и информация от кабинета на министър - председателя дали е постъпвал сигнал от Националното сдружение на българските превозвачи с оплаквания срещу действия на Ангел Попов.
Ще се изиска информация и от Националното сдружение на превозвачите за това изпращали ли са сигнал с описаните в публикацията твърдения за действия на Ангел Попов.
Проверката ще бъде извършена в максимално кратки срокове, уверяват от прокуратурата.
Припомняме, преди няколко часа червени депутати се заканиха да сезират главния прокурор по случая.
В сряда сутринта от БСП попитаха премиера Бойко Борисов защо шест месеца след като са внесли сигнал заместник-министър на транспорта Ангел Попов все още няма никакъв резултат.
От БСП припомниха и че срещу него имаше бунтове от страна на бранша, когато той встъпи в длъжност. Превозвачи тогава се оплакаха, че той събирал пари за издаване на разрешителни.
Патриотите от НФСБ пък защитиха заместник-министъра на транспорта от атаките на БСП. Според Обединените патриоти, които и излъчиха Ангел Попов в правителството, Попов съди транспортната организация, която е протестирала срещу него, а самата тя вече е с отнет лиценз.
Ангел Попов предприел решителни мерки за дисциплиниране на бранша.
Предлага се една претоплена манджа, убеден е депутатът от Обединените патриоти Борис Ячев. Освен това левицата реагира като ранено животно - атакува. Патриотите смятат, че Ангел Попов е в основана на прекратената практика да се издават фиктивни шофьорски книжки.
Припомняме, че при назначаването на Ангел Попов за заместник-министър на транспорта превозвачески организации протестираха срещу неговото назначение. В писмо до премиера Бойко Борисов, те посочиха и данни за злоупотреби от страна на Ангел Попов.
Те заплашиха, че ще откажат да работят със заместник-министъра. Той е председател на организация, която от 2011 година потъна и въобще не е била по срещите в министерството на транспорта и при решаване на транспортните проблеми. Той се слави и като голям превозвач, но все още е собственик на фирма, обявена в несъстоятелност, която не е ликвидирана и на една фирма, която е без дейност, обясниха тогава от бранша.