Хората все повече използват социалните мрежи, за да правят различни кампании, да популяризират своя градоначалник и да призовават за гласуване в конкурса „Кмет на годината“. Това каза в интервю за предаването „Това е България“ на Радио „Фокус“ директорът на Портала на българските общини „Кмета.бг“ Боян Томов. Той обясни, че ролята на портала е да популяризира работата на българските общини, а конкурса „Кмет на годината“ придобива все по-голяма популярност.
“По-различното в един конкурс и особено в „Кмет на годината“ е това, че всяка година той придобива своята по-голяма популярност – повече хора, които гласуват, повече общини, които правят на местно ниво кампании, призовават своите съграждани да гласуват, призовават ги към равносметка кметовете в какви проекти са инвестирали, дали да се справили добре, дали гражданите са ги оценили по подобаващ начин, дали не са сбъркали в избора си на проект”, допълни директорът на портала „Кмета.бг“.
Боян Томов каза още, че конкурсът създава засилваща се конкуренция между гражданите на различните населени места и общинската администрация.