Един мечтан за мнозина полет до Палма де Майорка се превърна в кошмар, продължаващ близо два дни за много българи. Хората са жертва на поредното повече от огромно закъснение на авиокомпания "Райънеър". За проблемите на пътниците разказват от “Марица”.
Полет до Палма де Майорка бе планиран за 13:55ч. на 6 юли от летище “София”.
Първоначално полетът се забавя с 20 минути, след което закъснението непрекъснато нараства.
Впоследствие е обявен за 16:40ч. Пътниците са качени на автобусите, които отпътуват към самолета, но след няколко минути биват спрени.
Обяснението на служителите на летището е, че “екипажът е преработил.”
Хората са върнати обратно на летището и им е обявено, че се търси нов екипаж, който да изпълни полета. Впоследствие полетът е насрочен за 22:00часа, а малко по-късно за 00:15ч.
Нещата не свършват дотук. Закъснението продължава да се обновява през час, а пътниците, между които има бебета и възрастни хора, заспиват по столовете на летището. Цари пълна дезинформация, а служител на летището не се появява с часове.
Все пак около 2:00 часа през нощта се появяват две служителки, които заявяват, че полет ще има. Когато пътуващите отново биват качени на автобусите в 2:00ч., им се казва, че полетът се отменя за другия ден.
Персоналът, който проверява билетите на пътуващите, не дава адекватно обяснение, а само заявява: “За 5 евро толкова.”
Пътниците, които не са от София най-накрая, в 4:30ч., са изпратени в хотел, където да “пренощуват”.
Хората са побеснели и започват да снимат безумието с телефоните си, при което служители на “Гранична полиция” се опитват да конфискуват телефона на един от пътниците.
По-късно през нощта е съобщено, че полетът е обявен за 12:00 часа днес, 7 юли, след което отново е променен за 16:25ч.
Хората са потресени от отношението и комуникацията между служителите на летището и авиокомпанията. От “Райънеър” няма коментар.