Отговорът на този въпрос може да се получи с елементарна аритметика. Първо, трябва да уточним, че цените на АГУ-тата са доста различни като те зависят от типа двигател. Карбураторните и моноинжекционни мотори могат да се оборудват с най-евтините газови уредби (около 800 лв.).
За автомобилите с инжекционни системи на двигателите е необходима по-сложна и респективно по-скъпа газова уредба. При тези АГУ-та има електронен блок за управление, газови инжектори и газов изпарител. Тяхната цена надхвърля 1 000 лв, като в зависимост от марката може да достигне и 1 500 лв.
Най-скъпи са системите, които вкарват газта в двигателя в течно състояние. Те достигат до 5 000 лв. Въпросът е за колко време би се изплатила подобна инвестиция. Ясно е, че у нас от край време цената на газта е наполовина на тази на бензина. Ако вземем, за автомобилите движещи се на бензин, средни стойности 2 лева за литър бензин и един ориентировъчен разход на гориво от 9 на 100 в града и 6 на 100 извън него, то се получава, че за един километър пробег са ни нужни 15 стотинки.
За колите на газ приемаме цена за литър от един лев и разход (малко по-висок) от 10 градско и 7 извънградско. Цената на километър излиза 8.5 стотинки. Така, ако изминавате средно по 5 000 км на година, то ще спестявате по 275 лв ако карате на газ. За годишен пробег от 10 000, разликата е 550 лв в полза на газта, при 15 000 км тя е 825 лв, а при 20 000 кми - 1 100 лв. Така, че сами можете да прецените каква газова уредба за колко време ще се "избие".