Компанията Bentley обяви официално 60-годишнината на своя V-образен осемцилиндров двигател. Този мотор дебютира за първи път през 1959 година, интегриран в седана Bentley S2. В момента, след множество модернизации, същият мотор се интегрира в Mulsanne и от компанията са на мнение, че това е най-дълговечният двигател с вътрешно горене (ако обаче не се смята Small Block Chevrolet V8, дебютирал през 1955-а)
Разработката на този двигател започва през втората половина на 50-те години на миналия век, като главен "моторист" е Джек Филипс. Задачата му е да направи мотор, минимум 1.5 пъти по-мощен от шестцилиндровия двигател, използван за Mark VI, R-Type и семейството S1. При дебюта си моторът е с обем 6.2 литра и тежи с 13.6 килограма по-малко от предшественика си, като освен това е значително по-производителен.
И днес, британците не бързат да се разделят с култовия си мотор. Той е достатъчно мощен и много надежден. Mulsanne Speed е с 6.75-литров мотор и ускорява до 100 км/ч за 4.8 секунди. Същият мотор позволява на колата да достигне максимална скорост от 305 км/ч. От компанията твърдят, че именно моторът 6¾ ще е последният двигател с вътрешно горене, от който ще се откажат.