ФАКТИ.БГ

Двигател, монтиращ се вече 60 години

Публикувана: 18 Ноември, 2019 11:59
14 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 23710
Двигател, монтиращ се вече 60 години
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 28 гласа.

Компанията Bentley обяви официално 60-годишнината на своя V-образен осемцилиндров двигател. Този мотор дебютира за първи път през 1959 година, интегриран в седана Bentley S2. В момента, след множество модернизации, същият мотор се интегрира в Mulsanne и от компанията са на мнение, че това е най-дълговечният двигател с вътрешно горене (ако обаче не се смята Small Block Chevrolet V8, дебютирал през 1955-а)

Разработката на този двигател започва през втората половина на 50-те години на миналия век, като главен "моторист" е Джек Филипс. Задачата му е да направи мотор, минимум 1.5 пъти по-мощен от шестцилиндровия двигател, използван за Mark VI, R-Type и семейството S1. При дебюта си моторът е с обем 6.2 литра и тежи с 13.6 килограма по-малко от предшественика си, като освен това е значително по-производителен.

И днес, британците не бързат да се разделят с култовия си мотор. Той е достатъчно мощен и много надежден. Mulsanne Speed е с 6.75-литров мотор и ускорява до 100 км/ч за 4.8 секунди. Същият мотор позволява на колата да достигне максимална скорост от 305 км/ч. От компанията твърдят, че именно моторът 6¾ ще е последният двигател с вътрешно горене, от който ще се откажат.

Двигател, монтиращ се вече 60 години

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 28 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Зайко Байко многознайко
1 Отговор
Тези никога не са могли да правят двигатели! Английска кола😡 за Бога братя не купувайте!

Коментиран от #11, #13


Оценка:
-82 +92

ЕвроЗона
2 Отговор
Chevy LS1 is the King!!!

Коментиран от #3


Оценка:
-14 +21

3
Този коментар е премахнат от модератор
ПорпагандаРеклама
4 Отговор
Поне си признават, че в днесшните ламарини, облечени с таблети - слагат стари и изпитани технологии. Тяхната пропаганда нарича това "каласика" ... и така си оправдават мързела и лицемерието, с което ти набутват стари неща за мнооого пари. Но пропагандата им работи добре, защото както виждаме явно има хора, които и купуват подобни неща.

Коментиран от #10


Оценка:
-30 +47

Гост
5 Отговор
Едва ли двигателя и блока са си същите. Най вероятно става въпрос за запазена без промяна във времето кубатура и ход на буталото. Иначе няма как със долно разположен разпределителен вал и коренно различни цилиндрови глави да твърдиш че двигателя си бил от 60 години същия!
Леко аматьорско твърдение е това.

Оценка:
-8 +82

Митьо
6 Отговор
Все ми се струва, че В-2 и модификациите му (с различен индекс) са на повече лазарника....

Оценка:
-2 +14

Дедо
7 Отговор
Това е нищо,а ладите от 1965 година не са мръднали в техническо отношение.Доскоро нямаха хидравлика, климатик,аербеци и т.н.

Коментиран от #12


Оценка:
-12 +66

гост
8 Отговор
Ами изчетох и английската статия и не виждам кое му е същото. Не са запазили дори съотношението ход/диаметър и са променили всички възли. Реално е останала само формата на разпределение на цилидрите - ве 8.

Оценка:
-2 +29

Джек Филипс
9 Отговор
Тия дето си купуват Бентли, въобще не ги интересува мотора..аз да ви кажа

Оценка:
-2 +64

Ами
10 Отговор

До коментар #4 от "ПорпагандаРеклама":


Всъщност не крадат от Азия щедро даже и начина на работа гледам 10 човека проверяват панел с диаманти и се сетих за самирурайските мечове. Как майстор се подписва върху меча. В Англия върху двигател се подписва майстор съвършенство все пак.

Оценка:
-1 +12

11
Този коментар е премахнат от модератор
Пенчо
12 Отговор

До коментар #7 от "Дедо":


Не си виждал снимките във Факти, за това говориш така:)

Оценка:
-1 +4

Komapak
13 Отговор

До коментар #1 от "Зайко Байко многознайко":


Името ти изобщо не отговаря на твърденията ти. Почти всички заводи на формула 1 са в Англия. Дали защото не могат да правят двигатели? А колкото до бентли и Ролс, и те ако не знаят немците със сигурност нямаше да ги купят2549!

Оценка:
-0 +5

Еколог
14 Отговор
Екологията, екологията преди всичко.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Стефан Константинов
Здравният министър в оставка Стефан Константинов коментира наследничката си Десислава Атанасова
След тежката артилерия може би следва ядрено оръжие."

Още бисери