Opel представи актуализирано лого и нов корпоративен стил (идентичност). Най-забележителната промяна в емблемата на германския производител е по-тънкият пръстен с мълния в него.
Освен това за първи път от 2009 година думата Opel се е връща към логото на марката, тя е написана със специално разработен шрифт „Opel Next“. Фирмената идентичност на Opel се отличава с наличието на ярко жълт цвят, който според компанията „символизира новото гориво - електричеството“.
„Новата ера се нуждае от модерни марки. А съвременните марки се нуждаят от ясен дизайн. С новия стил на Opel ние изразяваме желанието си да бъдем оригинални, прогресивни, отворени към новото и бъдещето “, обясниха от компанията.
Новата емблема на Opel ще се появи за първи път на новите генерации на моделите Crossland и Mokka, които ще излязат на пазарите през първата половина на 2021 година.