30 Ноември, 2020 15:37 12 724 34

Новата емблема на Opel

  • opel-
  • емблема-
  • лого

Обновеното лого почти не се различава от старото

Новата емблема на Opel - 1

Opel представи актуализирано лого и нов корпоративен стил (идентичност). Най-забележителната промяна в емблемата на германския производител е по-тънкият пръстен с мълния в него.

Освен това за първи път от 2009 година думата Opel се е връща към логото на марката, тя е написана със специално разработен шрифт „Opel Next“. Фирмената идентичност на Opel се отличава с наличието на ярко жълт цвят, който според компанията „символизира новото гориво - електричеството“.

Новата емблема на Opel

„Новата ера се нуждае от модерни марки. А съвременните марки се нуждаят от ясен дизайн. С новия стил на Opel ние изразяваме желанието си да бъдем оригинални, прогресивни, отворени към новото и бъдещето “, обясниха от компанията.

Новата емблема на Opel ще се появи за първи път на новите генерации на моделите Crossland и Mokka, които ще излязат на пазарите през първата половина на 2021 година.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 19 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ББ ГС

    58 49 Отговор
    А с ръждата кво правим

    Коментиран от #4, #7, #14, #26, #29

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 САЛАМА

    19 35 Отговор
    Ръжда СЪР
  • 4 нико

    51 14 Отговор

    До коментар #1 от "ББ ГС":

    Хаха колко оригинално - да не си живял в саксия последните 20 години?
  • 5 Пеугеот

    17 17 Отговор
    Едно малко лъвче ми се привижда в ъгъла.
  • 6 Орел

    11 16 Отговор
    Не`кви френски коли 🙄

    Коментиран от #27

  • 7 Ами тя си е

    25 30 Отговор

    До коментар #1 от "ББ ГС":

    старата, по нея няма промени, седиш си в колата и ако е тихо се чува как ръждата яде колата...
  • 8 Шофьор

    47 7 Отговор
    Аз не виждам разлика в "новата" емблема - сигурно са я направили от неръждавейка и за това се хвалят.

    Коментиран от #31

  • 9 Имах Опел

    49 6 Отговор
    Проблемна кола, но ръжда нямаше никъде. Сега имам Мазда. Проблемна кола, ръжда навсякъде. Изгнили прагове, калници и дупки по пода на купето. А е доста по-млада от опела.

    Коментиран от #20

  • 10 миролюб бенатов

    21 1 Отговор
    Спокойно бе, има ваксина против тетанус
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Гост

    26 1 Отговор
    Някой сигурно е взел хиляди евро за тези минимални промени, които никой нормален човек няма да забележи
  • 13 Ха ха

    13 19 Отговор
    в емблемата промяна няма но колите със сигорност ще са ръждиви не само по купето но и двигателя ще раждив даже и пласмасата.
  • 14 Иванов

    30 9 Отговор

    До коментар #1 от "ББ ГС":

    Баща ти е имал некой изхвърлен Опел и ти е разправял вицове , а? Лошо нема, ама не се излагай - тия лафове беха модерни преди 20 години.

    Коментиран от #17

  • 15 бай Тодор

    19 1 Отговор
    Имам опел рекорд 1962 година гаражна много здрава кола, която със сигурност ще ме надживее.
  • 16 Хихихи

    10 15 Отговор
    Ми липсва ми нещо ... трябва да има нещо свързано с ръждата , та това е лицето на марката ! Опел без ръжда няма.
  • 17 Дедовия

    9 7 Отговор

    До коментар #14 от "Иванов":

    Я стига глупости, ръждата си остава ръжда. Само че вече е гарнирана с мотори-масларки и трошливи скорости... Все пак е някво развитие, де. Като за Опел...
  • 18 Любен

    15 0 Отговор
    Сите марки, щом са ново производство, са от един дол дренки.
  • 19 Един

    7 0 Отговор
    Обикновено така се получава, когато сменяш доставчика на детайли!
  • 20 nabil ejenavi

    6 5 Отговор

    До коментар #9 от "Имах Опел":

    Ако бюджета за маздата ти е бил около 250 лева си е напълно разбираемо
  • 21 fgyhty

    1 10 Отговор
    въобще всичко, което е свързано с тази марка, чието име даже не искам да изричам, защото е равно на богохулство, трябва да бъде заличено от света.
  • 22 Тъпири недни

    16 8 Отговор
    Опела си остава най-здравото нещо на 20 век...и всички други гледаха от тях ....от 95та опел не гние мишлета ама да ти покажа из европата кви снимки имам на изнгили аудита и мерцедеси....как алуминий ще гние бе умреляци?аре дърпайте

    Коментиран от #28

  • 23 2323

    10 6 Отговор
    Японските бият по ръжда опела. Разликата е че ръждясваха старите опели новите не, а при японците е обратното. :)
  • 24 Ахаха

    5 0 Отговор
    Ми тя същата! 🤣
  • 25 Бай Ййй

    4 3 Отговор
    Орела си е орел , лети бързо и на високо .
  • 26 123123

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "ББ ГС":

    приятел, не се излагай. и ще ти кажа под секрет, ръждясват само стари коли, приеми го като насока за размисъл.
  • 27 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Орел":

    А като бяха 25 години част от ГМ не казваше че са американски, нали?
  • 28 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "Тъпири недни":

    И аз така мисля. Преди 1995 опелите ръждясваха и бяха със много здрави мотори. След 1995 опела вече пребори ръждата, но пък моторите им станаха зле с тия екотек.
  • 29 Димитър

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "ББ ГС":

    Астра хаш карам от 10 години, на 5 я взех значи 15 годишна, негаражна, ръжда няма грам!
  • 30 ДА ИЗМЕТЕМ ГЕРБ

    0 0 Отговор
    Кое е новото, жълтичкото ли? Да бяха сложили розово поне...
  • 31 гуньо простия

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Шофьор":

    Всички марки последните година-две промениха емблемите си. Станаха контурни, без обем и светлосенки,с по-прости линии. Това е с цел по-лесна дигитализация на изображението на логото.
  • 32 hmhmhm

    0 0 Отговор
    opel и корпоративен в едно изречение ....
  • 33 нтк

    0 0 Отговор
    абе ФАКТИ, каква е тази постоянна реклама на ковачки преди мястото за коментари
  • 34 ела

    2 0 Отговор
    Ако качеството не могат то емблемата го "модернизирали" Преди 7-8 години беше пред фалит тогава държавата отпусна около 2 милиарда Евро под-формата на " спасяване " тъй като искаха да го купят Руснаците и Канадската фирма " МAGNA" - на държавата под натиска на американците ( беше дъщерна към DM) не искаха Западните технологии да бъдат открити, достъпни за руснаците. Мой познат беше купил Опел Астра тогава и не можел да регулира климатика. 1.5-2 часа се опитах - Не - можах да намеря къде е още трима познати се опитаха и те не можаха. След което отиде в сервиза на Опел там са му показали откъде как можело да се регулира.При всичките коли е много лесно. Но не и при Опела за да регулирате температурата трябва да " влезете" в меnu " ( малък дисплей) след 4-5 под- меnu- там са го поместили . Трагедия ще се движиш с 90-100 км/час и при мъгливо, дъжд , остри завои, неосветено платно ще регулираш температурата ?- Не е възможно (може най-много да напуснете или да влезете в канавката) въобще не подлежи на коментиране.Тогава разбрах самият начин на мислене техния манталитет няма нищо чудно ,че са фалирали.