ФАКТИ.БГ

Новата емблема на Opel

Обновеното лого почти не се различава от старото

Публикувана: 30 Ноември, 2020 15:37
34 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 10028
Новата емблема на Opel
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 19 гласа.

Opel представи актуализирано лого и нов корпоративен стил (идентичност). Най-забележителната промяна в емблемата на германския производител е по-тънкият пръстен с мълния в него.

Освен това за първи път от 2009 година думата Opel се е връща към логото на марката, тя е написана със специално разработен шрифт „Opel Next“. Фирмената идентичност на Opel се отличава с наличието на ярко жълт цвят, който според компанията „символизира новото гориво - електричеството“.

Новата емблема на Opel

„Новата ера се нуждае от модерни марки. А съвременните марки се нуждаят от ясен дизайн. С новия стил на Opel ние изразяваме желанието си да бъдем оригинални, прогресивни, отворени към новото и бъдещето “, обясниха от компанията.

Новата емблема на Opel ще се появи за първи път на новите генерации на моделите Crossland и Mokka, които ще излязат на пазарите през първата половина на 2021 година.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 19 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ББ ГС
1 Отговор
А с ръждата кво правим

Коментиран от #4, #7, #14, #26, #29


Оценка:
-48 +58

2
Този коментар е премахнат от модератор.
САЛАМА
3 Отговор
Ръжда СЪР

Оценка:
-35 +19

нико
4 Отговор

До коментар #1 от "ББ ГС":


Хаха колко оригинално - да не си живял в саксия последните 20 години?

Оценка:
-14 +51

Пеугеот
5 Отговор
Едно малко лъвче ми се привижда в ъгъла.

Оценка:
-17 +17

Орел
6 Отговор
Не`кви френски коли 🙄

Коментиран от #27


Оценка:
-16 +11

Ами тя си е
7 Отговор

До коментар #1 от "ББ ГС":


старата, по нея няма промени, седиш си в колата и ако е тихо се чува как ръждата яде колата...

Оценка:
-30 +25

Шофьор
8 Отговор
Аз не виждам разлика в "новата" емблема - сигурно са я направили от неръждавейка и за това се хвалят.

Коментиран от #31


Оценка:
-7 +47

Имах Опел
9 Отговор
Проблемна кола, но ръжда нямаше никъде. Сега имам Мазда. Проблемна кола, ръжда навсякъде. Изгнили прагове, калници и дупки по пода на купето. А е доста по-млада от опела.

Коментиран от #20


Оценка:
-6 +49

миролюб бенатов
10 Отговор
Спокойно бе, има ваксина против тетанус

Оценка:
-1 +21

11
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
12 Отговор
Някой сигурно е взел хиляди евро за тези минимални промени, които никой нормален човек няма да забележи

Оценка:
-1 +26

Ха ха
13 Отговор
в емблемата промяна няма но колите със сигорност ще са ръждиви не само по купето но и двигателя ще раждив даже и пласмасата.

Оценка:
-19 +13

Иванов
14 Отговор

До коментар #1 от "ББ ГС":


Баща ти е имал некой изхвърлен Опел и ти е разправял вицове , а? Лошо нема, ама не се излагай - тия лафове беха модерни преди 20 години.

Коментиран от #17


Оценка:
-9 +30

бай Тодор
15 Отговор
Имам опел рекорд 1962 година гаражна много здрава кола, която със сигурност ще ме надживее.

Оценка:
-1 +19

Хихихи
16 Отговор
Ми липсва ми нещо ... трябва да има нещо свързано с ръждата , та това е лицето на марката ! Опел без ръжда няма.

Оценка:
-15 +10

Дедовия
17 Отговор

До коментар #14 от "Иванов":


Я стига глупости, ръждата си остава ръжда. Само че вече е гарнирана с мотори-масларки и трошливи скорости... Все пак е някво развитие, де. Като за Опел...

Оценка:
-7 +9

Любен
18 Отговор
Сите марки, щом са ново производство, са от един дол дренки.

Оценка:
-0 +15

Един
19 Отговор
Обикновено така се получава, когато сменяш доставчика на детайли!

Оценка:
-0 +7

nabil ejenavi
20 Отговор

До коментар #9 от "Имах Опел":


Ако бюджета за маздата ти е бил около 250 лева си е напълно разбираемо

Оценка:
-5 +5

fgyhty
21 Отговор
въобще всичко, което е свързано с тази марка, чието име даже не искам да изричам, защото е равно на богохулство, трябва да бъде заличено от света.

Оценка:
-10 +1

Тъпири недни
22 Отговор
Опела си остава най-здравото нещо на 20 век...и всички други гледаха от тях ....от 95та опел не гние мишлета ама да ти покажа из европата кви снимки имам на изнгили аудита и мерцедеси....как алуминий ще гние бе умреляци?аре дърпайте

Коментиран от #28


Оценка:
-7 +16

2323
23 Отговор
Японските бият по ръжда опела. Разликата е че ръждясваха старите опели новите не, а при японците е обратното. :)

Оценка:
-6 +10

Ахаха
24 Отговор
Ми тя същата! 🤣

Оценка:
-0 +5

Бай Ййй
25 Отговор
Орела си е орел , лети бързо и на високо .

Оценка:
-3 +4

123123
26 Отговор

До коментар #1 от "ББ ГС":


приятел, не се излагай. и ще ти кажа под секрет, ръждясват само стари коли, приеми го като насока за размисъл.

Оценка:
-2 +5

Гост
27 Отговор

До коментар #6 от "Орел":


А като бяха 25 години част от ГМ не казваше че са американски, нали?

Оценка:
-1 +0

Гост
28 Отговор

До коментар #22 от "Тъпири недни":


И аз така мисля. Преди 1995 опелите ръждясваха и бяха със много здрави мотори. След 1995 опела вече пребори ръждата, но пък моторите им станаха зле с тия екотек.

Оценка:
-1 +3

Димитър
29 Отговор

До коментар #1 от "ББ ГС":


Астра хаш карам от 10 години, на 5 я взех значи 15 годишна, негаражна, ръжда няма грам!

Оценка:
-1 +5

ДА ИЗМЕТЕМ ГЕРБ
30 Отговор
Кое е новото, жълтичкото ли? Да бяха сложили розово поне...

Оценка:
-0 +0

гуньо простия
31 Отговор

До коментар #8 от "Шофьор":


Всички марки последните година-две промениха емблемите си. Станаха контурни, без обем и светлосенки,с по-прости линии. Това е с цел по-лесна дигитализация на изображението на логото.

Оценка:
-0 +0

hmhmhm
32 Отговор
opel и корпоративен в едно изречение ....

Оценка:
-0 +0

нтк
33 Отговор
абе ФАКТИ, каква е тази постоянна реклама на ковачки преди мястото за коментари

Оценка:
-0 +0

ела
34 Отговор
Ако качеството не могат то емблемата го "модернизирали" Преди 7-8 години беше пред фалит тогава държавата отпусна около 2 милиарда Евро под-формата на " спасяване " тъй като искаха да го купят Руснаците и Канадската фирма " МAGNA" - на държавата под натиска на американците ( беше дъщерна към DM) не искаха Западните технологии да бъдат открити, достъпни за руснаците. Мой познат беше купил Опел Астра тогава и не можел да регулира климатика. 1.5-2 часа се опитах - Не - можах да намеря къде е още трима познати се опитаха и те не можаха. След което отиде в сервиза на Опел там са му показали откъде как можело да се регулира.При всичките коли е много лесно. Но не и при Опела за да регулирате температурата трябва да " влезете" в меnu " ( малък дисплей) след 4-5 под- меnu- там са го поместили . Трагедия ще се движиш с 90-100 км/час и при мъгливо, дъжд , остри завои, неосветено платно ще регулираш температурата ?- Не е възможно (може най-много да напуснете или да влезете в канавката) въобще не подлежи на коментиране.Тогава разбрах самият начин на мислене техния манталитет няма нищо чудно ,че са фалирали.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Сдружение "ГЛАС"
Осем икономисти от Национално експертно сдружение "ГЛАС" препоръчват на президента Плевнелиев:
Бързайте бавно - при обещанията. Реагирайте бързо – при бедствията."

Още бисери