Отидете към основна версия

21 796 10

Hyundai и АвтоВАЗ влязоха във война

  • hyundai-
  • автоваз-
  • lada-
  • vesta-
  • реклама-
  • рекламна война-
  • русия-
  • amg

Истинска рекламна война избухна между Hyundai и АвтоВАЗ, след като руският производител провокира азиатските си конкуренти с откровено расистки билборд на най-новия си модел Vesta. На него се вижда млада булка с монголоидни черти и надпис "Време е за раздяла с НЕ Вестата".

Само седмица по-късно обаче един от официалните дилърите на Hyundai отвърна на удара с визуално сходна реклама, която гласи "Нашите НЕвести не се чупят". Корейският отговор предизвика фурор в руския нет, което предвещава ожесточаване на "бойните" действия.

Агресивните рекламни кампании с директно уязвяване на конкуренцията са обичайни за САЩ, където законодателството допуска доста свободни правила на маркетинговите схватки. През 2006-а BMW и Audi влязоха в прочутата война на билбордовете, след като баварците "поздравиха" земляците си от Инголщад за титлата "Автомобил на годината в ЮАР". От Audi моментално отвърнаха в същия дух, приветствайки съперниците си със спечелването на конкурса "Световна кола на годината" и подпис "От шесткратния победител в 24-те часа на Льо Ман".

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • M GmbH се закача с AMG

    50-годишнината на AMG може да се превърне в повод за нова билбордова размяна на остроумия между непримиримите съперници от BMW и Mercedes-Benz. Спортн ...
    30.05.2017
    6 673
    15
  • Ford се включи във войната между Hyundai и АвтоВАЗ

    Рекламната война между Hyundai и АвтоВАЗ навлезе в още по-гореща фаза, след като и руското представителство Ford се включи в медийната размяна на &quo ...
    11.02.2016
    10 617
    6