Емблематичните автомобили с прибиращи се фарове са запазена марка, най-вече за спортно ориентирани японски коли, но модата не подминава и европейските производители.
Ferrari F40
Средномоторната италианска берлинета е произведена в три пъти по-голям тираж от първоначално планирания. Това е и последният модел, произвеждан докато Енцо Ферари е все още жив.
Mazda MX-5 Miata
Най-миловидният и симпатичен "сляп" автомобил, който се кара по пътищата и до ден-днешен. Първото поколение със скрити фарове се прави през периода 1989 - 1998 година.
BMW 8-Series E31
Представената през 1989 година "осмица" остава на конвейера десет години, но въпреки това, още приживе е доста рядък модел. И тогава, и днес обаче, тази кола е силно желана от феновете на баварската марка.
Aston Martin Lagonda, 1974 година
Автомобилът, който вади компанията от кризата е първият четириврат седан в моделната гама на марката. Именно тази кола разполага и с набиращите популярност по онова време, скрити предни светлини.
Skoda 1100 GT, 1970 година
Чешкият производител също обръща внимание на модерната тенденция, като дори е един от първите при нейното възраждане. Автомобилът на снимката е произведен в тираж от само седем бройки и днес малцина са чували за него.
Скритите фарове са присъщи основно за американски и най-вече японски автомобили от 70-те и 80-те години на миналия век, но намират приложение и в други превозни средства. Едно такова е мотоциклетчето Honda Spacy 125 Striker.
И даже високоскоростният пътнически влак Keisei Electric Railway AE100 Skyliner. Днес обаче, тази тенденция е забравена, като причината е най-вече в изключително строгите мерки, свързани с безопасността на пешеходците. Скъпото обслужване и недотам надеждните механизми също играят роля за това - "слепите автомобили" да останат в аналите.