След като в началото на тази година Volkswagen представи фейслифта на 8-мото поколение Golf, а производството му започна преди по-малко от месец, сега вече става ясно и колко струва популярният хечбек у нас. Базовият модел на Golf 8 фейслифт се предлага с ниво на оборудване Life, което стартира от 49 748 лева за вариант с 1.5-литров бензинов двигател, механична трансмисия и 150 конски сили. Същият двигател, но с мека хибридна технология и 7-степенна автоматична трансмисия започва от 54 882 лева, докато популярния 2.0-литров дизел със 150 конски сили варира между 52 и 58 хиляди лева с механична или автоматична трансмисия.
При ниво на оборудване Style, цените започват от 53 985 лева, а най-високото ниво на оборудване – R-Line стартира от 59 808 лева, като тук е налична само версията със седем предавки. На по-късен етап ще се предлагат още и версия GTI, както и две плъг-ин хибридни версии. При комби вариантите, цените започват съответно от 52 448 лева, 60 953 лева и 61 642 лева.
Визуално Golf Mk8.5 се отличава с актуализации в дизайна, включително по-прави линии в предните светлини и нова светеща емблема на VW за европейския пазар. Интериорът е претърпял значителни подобрения, като чувствителните на допир бутони са заменени с твърди такива, преработени са сензорните екрани и са подобрени графиките. Новата подредба включва конфигурируема горна лента за любими функции и фиксирана долна лента за лесен достъп до основните контроли.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Перник
10:32 05.05.2024
2 Аййййй
10:35 05.05.2024
3 Нема инфлация
Коментиран от #10
10:37 05.05.2024
4 Немски бараки
Коментиран от #18, #33
11:08 05.05.2024
5 Анонимен
11:21 05.05.2024
6 тъй шъй
Коментиран от #8, #19
11:42 05.05.2024
7 гост
12:35 05.05.2024
8 Свирепия
До коментар #6 от "тъй шъй":
Изброените японски,корейски и т.н.кенефи си купуват клошари с 1000лв.заплата ,истинските автомобили са друго ниво...13:14 05.05.2024
9 Михайлович
13:52 05.05.2024
10 ВикиЛексъсВарна
До коментар #3 от "Нема инфлация":
50 000 лв. На пръв поглед възмутително донякъде 1500 сс 150 коня 4 цл. за Голф. НО като се замислиш за Дачия ДЪСТЪР ХИБРИД 140 коня че струва 53 000 лева! Не мислиш че е по-добре напълно обновеният германски Голф Комби 150 коня 4 цл. за 52 228 лева с ддс срещу румънски кучкарник със 10 коня по-малко за повече пари?Коментиран от #11, #22
13:55 05.05.2024
11 Факт
До коментар #10 от "ВикиЛексъсВарна":
Дъстера е джипка а тос голф градска количка че и комбиКоментиран от #12
14:34 05.05.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Гоуф
17:21 05.05.2024
14 Максим
17:28 05.05.2024
15 Факт
До коментар #12 от "ВикиЛексъсВарна":
Е ама хибрид с дяг сравнява ли се. Все едно ай фон с 3310 просто друга по модерна технология нормалко е да е по скъп.18:56 05.05.2024
16 12345
20:14 05.05.2024
17 Шах
07:32 06.05.2024
18 Инж. Химик
До коментар #4 от "Немски бараки":
Карай си японския отпадък и не ръси мозък.08:35 06.05.2024
19 Инж. Химик
До коментар #6 от "тъй шъй":
Колега, ако не знаеш - да те светна. Прехваленото японско качество го няма от много време. Някога (80-те и 90-те) , япоските ДВГ наистина бяха надеждни и дълговечни. Това време отмина отдавна. Да не говорим за това какви грозотии са в днешно време японските коли- абсолютно безидеен дизайн- вън и вътре. И грозен. А за цените- няма кво да говорим- виж колко струват Тойота.Коментиран от #31
08:43 06.05.2024
20 пернишки гълфон
09:18 06.05.2024
21 някойситам
Коментиран от #23
10:12 06.05.2024
22 Хахохи
До коментар #10 от "ВикиЛексъсВарна":
Коли от различен клас, сравни дъстър с тигуан за 80 000лв. като размер и параметри. Иначе хибрида на дачия 2 ниво е 50 000лв.12:52 06.05.2024
23 Хахохи
До коментар #21 от "някойситам":
Голф и октавия са на една платформа! Възможно е да е с по-голям багажник и място вътре. Не съм гледал на обновената шкода октавия параметрите, но няма разлика освен козметични типично за фв промени и високи цени! Или купуваш опредлена кола защото искаш или си правиш сметката по определени показатели и цена не на последно място.Коментиран от #25
12:59 06.05.2024
24 Инглощат
19:05 06.05.2024
25 Хохооо
До коментар #23 от "Хахохи":
Нито едното, нито другото си виждал-няма и да видиш, така че няма как да разбереш…. карай си евтиния и “индивидуален” избор и си трай….20:01 06.05.2024
26 Буха ха
21:39 06.05.2024
27 Кочо
21:42 06.05.2024
28 БгТопИдиот🇧🇬
Не благодарим.
Коментиран от #29
21:51 06.05.2024
29 Я сега
До коментар #28 от "БгТопИдиот🇧🇬":
разкажи, как си чул от приятел на един познат, дето имали служебен такъв и колко много се чупели…какво точно, не се знае и казва….но били много зле, не са като едно време….22:25 06.05.2024
30 Пилот на Ферари
50 - 60 бона за Голф? Тия в ред ли са ?
08:05 07.05.2024
31 тъй шъй
До коментар #19 от "Инж. Химик":
Обикновено инженер химиците не разбират от автомобили.Тази поредица от безсмислици даже не е присъща на инженери пък даже химици. Както през 90-те, така и сега японските бензинови двигатели са по-надеждни от конкуренцията. Имаше един кризисен период, но от поне 10 години качеството е на ниво от 90-те при много по-сложна техника. Тойота, особено като има промоции е най-най-евтината марка. А съотношението качество,качества- цена е недостижимо. Във всичко трябва и практика и опит, а не клавиатурно редене на предположения.Коментиран от #32
10:38 07.05.2024
32 Добре
До коментар #31 от "тъй шъй":
аз като страничен наблюдател и не-инженер и не-химик те приканвам - кажи кога и къде да дойда и да ми покажеш японското чудо на техниката и да сравним + и - с един относително нов германец, средна-работническа класа, не премиум сегмент!!!16:50 07.05.2024
33 Пловдив
До коментар #4 от "Немски бараки":
Ох котьооо, това с 1,5 бензинка как ще чопли семки на газ, идеален е!13:14 08.05.2024