Години наред Tesla и няколко други марки, произвеждащи електромобили твърдят, че електрическите коли ще имат много по-ниски разходи за ремонт и поддръжка поради много по-малкото части в сравнение с автомобилите с двигател с вътрешно горене.
Сега това вече е факт, който бе потвърден от ново проучване на Consumer Reports. Според него Tesla имат най-ниските разходи за поддръжка и ремонт от всички марки
Доста хора са скептични относно това твърдение, защото Tesla се води премиум марка, но сега Consumer Reports извади реални данни, които го подкрепят. Consumer Reports публикува годишното си проучване за 2023 г., което включва данни от хиляди собственици на автомобили.
Изданието потвърди, че разходите за поддръжка и ремонт на Tesla са най-ниските от всички марки в автомобилната индустрия. Сравнявайки общите разходи за притежание на автомобил от първата до петата година и от шестата до десетата, публикацията установява, че именно Tesla е марката с най-ниските разходи за поддръжка.
В противоположния край на класацията са няколко германски автомобилни производители, а именно Audi, BMW, Mercedes-Benz и Porsche. В дъното на класацията е Land Rover. Ето и цялата класация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Един
Коментиран от #5
10:46 04.05.2024
2 Гост
10:49 04.05.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 фен
Коментиран от #6, #19
10:56 04.05.2024
5 От селото
До коментар #1 от "Един":
АбсолютноНо, това за България
Ако живееш в Европа и ги поддържаш както трябва, не е точно така. Няма как да идеш при Гошо в квартала, и да ти я направи за без пари и с тънки части...
Аз смених на моя Голф катализатора, и ми излезе около 500€,а реално погледнато колата не струва толкова...
Иначе по принцип старите Голфове са доста здрави 😳😳😳
Коментиран от #32
10:57 04.05.2024
6 От селото
До коментар #4 от "фен":
Братовчед ми има Авенсис, взе го на година и половина, и му на въртя почти 300 000. За това време смени само водна помпа, но те му я смениха по гаранция. Това за неговата, от първо лице, за другите не знам 😀11:00 04.05.2024
7 И кфо?
11:09 04.05.2024
8 Гост
11:33 04.05.2024
9 Ония с Фордо
Освен ако пак не е някаква скрита реклама на Тесла !
12:12 04.05.2024
10 КИА
Коментиран от #11
12:44 04.05.2024
11 пазия за нова
До коментар #10 от "КИА":
Смятай колко я караш, щом за 4г не си сигнал до ремъци и накладки.Коментиран от #16, #20
12:48 04.05.2024
12 Ламбо
Коментиран от #15
13:42 04.05.2024
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 гост
До коментар #12 от "Ламбо":
Там е работата , че Тесла нищо не поръчва нито пък плаща !! Ама изобщо , дори оня ден Мъск уволни целия маркетинг отдел барабар с шефовете , над 500 души !! Така че изобщо нищо не е поръчвала в тая класация , за ужас на любителите на кюмбета !15:30 04.05.2024
16 гост
До коментар #11 от "пазия за нова":
Всъщност ако е бензинова масла и филтри се сменят на 25 000 км , а за 1000 лева ги е сменил два пъти поне , тоест колата е на 50-60 000 км , което е 10-12 000 км годишно , което пък е средния пробег в ЕС за частни автомобили ! Само че ако беше в САЩ това "удоволствие " заедно със задължителните инспекции щеше да му струва не 1000 лв , а 1300-1500 долара , тоест колкото пише в класацията !! А тепърва идват и по-сериозните разходи след 5 година и след 100 000 км !!Коментиран от #18
15:42 04.05.2024
17 Хаха
16:12 04.05.2024
18 Хмм
До коментар #16 от "гост":
Пробега за европа отдавна е над 25 000 километра годишно. Карам в София и навъртам около 20 000, и не съм такси16:45 04.05.2024
19 СУЗУКИ Х90
До коментар #4 от "фен":
ПРЕДИ ДВАЙСЕ ГОДИНИ Я ВЗЕХ НА ЖИНАТА КОЯТО И КОЛЕЛО НЕ МОЖЕ ДА КАРА.ВСИЧКИ ДУПКИ И БУРДЮРИ БЯХА НЕЙНИ..САМО АГРЕНАЖ МАСЛО И БЕНЗИН.ДАЖЕ МАНШОН НЕ СЪМ СМЕНЯЛ.БУТАШ И ПАЛИ БУТАШ И ПАЛИ ВИНАГИ....обаче вътре надписите САААМО с иероглфи.18:19 04.05.2024
20 КИА
До коментар #11 от "пазия за нова":
15000 км. на година вървя, обслужването е всяка година.Нищо не съм сменял досега.18:44 04.05.2024
21 Китин от Китен
И има защо....
20:16 04.05.2024
22 Да, рекламата Братчед
20:56 04.05.2024
23 Пилот на Ферари
20:57 04.05.2024
24 Пилот на Ферари
20:59 04.05.2024
25 Джуган
21:36 04.05.2024
26 Веско
Но за кои (1.) и какви клас (2.) и модели (3.) на гигантите става въпрос...
4. Хайде сега да ги И съпоставим с консумацията на гориво и
5. ЦЕНИТЕ им, в "ритейла", както обичат да се изразяват младите търговци...
Може и да се доближим до по-смислен анализ, ако статистиките, разбира се са коректни, не-манипулирани, особено за 2-та група 6-10 години.
6. Всичко това, освен това доказва системната СТРАТЕГИЯ, да не се предполага ИЗОБЩО автомобилите да навлязат в "юношеска" възраст над 12-15 годинки, да не говорим за "по-зряла"...
Апропо критерият, комай трябва да е КИЛОМЕТРИ/мили, не "годинки" :)
02:55 05.05.2024
27 КЛАСАЦИЯ ПЪЛЕН ФЕЙК ЗА ДЕЦА
Освен това не са посочени за какви двигатели става въпрос и при какъв пробег.
Не едно и също да караш на година по 1000 км или по 50 000
Не е едно и също да поддържаш три цилиндров 1.0 и 5,0 V8
Не е едно и също да поддържаш бензин или дизел.
При дизела само една дюза струва сумата колкото е посочена тук за 10 годишна поддръжка
На Тесла само батерията струва 20 000 лв. Управление на електронен блок 17 000 лв
Мога да изброявам още много, но няма смисъл
04:44 05.05.2024
28 Уса
05:21 05.05.2024
29 пак някой лъже
09:44 05.05.2024
30 Пурко
10:07 05.05.2024
31 Къде отиваш
15:32 05.05.2024
32 сенко
До коментар #5 от "От селото":
Чул си недочул говориш наизуст аз като теб мислех и вярвах преди години !----Никога един Немец няма да ти продаде подержана кола на ниска цена но от Италианеца можеш и да вземаш. -- Мислех шаблоните думи някога казани ,че са още валидни ---Немците си подержат колите докато Италианците не ? . Обаче в действителнос е съвсем друга купувал съм автомобили и от Германия и от Италия. Винаги бих предпочел Италия - защо ? Ако си ползван зимата в Германия колата си те Немците използват някакъв воден разтвор регент срещу заледяване тя кола само за 2-3 години е в Коррозия - долу изгнило не Ръжда . Имах купена не погледнах долу като я купувам после видях шасито е толкова изгнило ,че пластове се отделят направо . Иначе горе нищо й няма . - . Там обслужването е много скъпо и мнозина ги карат докато им излезе "душата особено Ханса след това ги продават евтино и бързо най- вече в Източният блок. Един от спирачните цилиндри на колата ми изпускаше много малко спирачната течности постоянно налагаше се да доливам ( от същата марка на производителя ). Влязох в сервиза Ханса ми каза--- не може само това да сменя , те и другите след време ще изпускат ще сменим всичките , както и главния разпределител както и маркучите - 1700 Евро ще струва и ще има гаранция една година .? Като влезеш в сервиза няколко пъти вече си прави сметката при мен --само един цилиндър и толкова ми излиза .13:23 30.06.2024
33 Гост
12:23 22.09.2024