Отидете към основна версия

33 659 107

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)

  • автомобилът на старо

ЧАСТ I

През 90-те нямаше електронни опции, джаджи и спомагателни системи, но автомобилите бяха доста по-прости и по-здрави. Става въпрос за автомобилите от 90-те години, които продължаваме да караме и днес.Ето и останалите от нашата класация.

8. BMW 3 Series E46 (1997-2006)


Баварската компания BMW произвежда автомобили от трета серия много преди появата на модела E46, но тази каросерия наистина се доказа като лидер в класа на компактните премиум автомобили. Въпреки факта, че автомобилът е проектиран през 90-те години, по отношение на екстериора и интериора, той все още е актуален. Както всички BMW-та и E46 е добър за шофиране, особено във версията си M3.

9. Opel Calibra (1990-1997)


Днес е трудно да си представим, че Opel ще пусне спортно купе, но през 90-те такава кола беше Calibra. Това бе не просто седан с три врати, а специално проектирано купе с рекордно нисък коефициент на съпротивление Cx = 0,26 - най-добрият резултат сред всички автомобили, продавани по онова време. Разбира се, това не беше най-добрата кола по отношение на управление, но Calibra изглежда страхотно и днес, въпреки годините си.

10. Citroen Berlingo I (1996-2013)


За някои шофьори Citroen Berlingo е "баничарка", а за други просторен семеен автомобил. Във всеки случай автомобилът се превърна в бестселър в своя клас, тъй като се оказа практичен и икономичен. Заслужава да се спомене и основният му конкурент - Renault Kangoo.

11. Mitsubishi Pajero V20 (1991-1999)


Имаше моменти, когато Mitsubishi Pajero беше не просто поредния кросоувър, а пълноправен всъдеход. През 90-те години всички високопроходими коли са проектирани по същия начин като Pajero: каросерия, отделена от шасито и двигатели с висок въртящ момент. Много автомобили от второ поколение са оцелели до наши дни и продължават да са истински офроудъри.

12. Mazda MX-5 NB (1998-2005)


Второто поколение Mazda MX-5 (поколение NB) стана малко по-голямо, но много по-мощно от автомобила от първо поколение. В сравнение с такива компактни роудстъри като MGF, BMW Z3, ​​Toyota MR2 и Fiat Barchetta, японският модел печели в много отношения, което си личи и от цените на запазените екземпляри.

13. Volkswagen Passat B5 (1996-2005)


Passat от пето поколение дебютира по време, когато германският производител на автомобили иска да покаже на света, че емблема на Volkswagen може да има не само на бюджетна кола, но и на седан от бизнес клас. От техническа гледна точка, новото поколение Passat B5 има много общи черти с Audi A4, автомобилът се характеризира с аеродинамичния стил от 90-те, а отвътре, с красив спретнат интериор и голям избор от двигатели и трансмисии. На вторичния пазар се търсят най-често дизелови версии без компресор, които много често изкарват до 400-500 хиляди километра.

14. Volkswagen Golf IV (1998-2004)


Що се отнася до автомобилите на Volkswagen, би било истинско престъпление да не говорим за хечбека Golf. От 70-те години до днес този компактен хечбек е един от най-популярните в света. Моделът от четвърто поколение и сега се радва на голямо търсене на вторичния пазар и всичко това благодарение на добра каросерия, мощни и икономични двигатели и сравнително качествена изработка.

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 45 гласа.

Свързани новини